tojo909 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 vote=3 mitt rum-stereon, Tv-n och DVD-n.. Tror jag ska skapa en topic om hur många par strumpor vi äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 För det första, det är ingen topic, det är en poll. För det andra, jag tycker att den här pollen är lika onödig/nödig som alla andra. För det tredje, nej, jag gjorde inte denna pollen för att skryta. Till vilken mening vore det? Ge jävlen i å svara i den då så blir den ännu onödigare men lol,man kan inte säga fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 TVDVDVHSVideoprojektor4 alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vote fler Vardagsrummet: 3 Tv remotes 1 Xbox remote 1 Dvd Remote 1 Stereo Remote 2 Digitalbox remotes 2 Vhs remote 1 hemma bio remote 1 Förstärkar remote 1 Dator Ljud remote ( Logitech z-680 ) 1 Lamp remotes Andra rum: 2 tv remote 2 Digitalbox remote totalt 18, flest hittils? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 men lol,man kan inte säga fel?? Jo givetvis får man säga fel, men om någon skulle rätta något fel så vore ju det hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vote fler Vardagsrummet: 3 Tv remotes 1 Xbox remote 1 Dvd Remote 1 Stereo Remote 2 Digitalbox remotes 2 Vhs remote 1 hemma bio remote 1 Förstärkar remote 1 Dator Ljud remote ( Logitech z-680 ) 1 Lamp remotes Andra rum: 2 tv remote 2 Digitalbox remote totalt 18, flest hittils? Jävla snobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vote fler Vardagsrummet: 3 Tv remotes 1 Xbox remote 1 Dvd Remote 1 Stereo Remote 2 Digitalbox remotes 2 Vhs remote 1 hemma bio remote 1 Förstärkar remote 1 Dator Ljud remote ( Logitech z-680 ) 1 Lamp remotes Andra rum: 2 tv remote 2 Digitalbox remote totalt 18, flest hittils? YOU LIE! YOU ARE A GOD DAMN LAIR! I pollen står det klart och tydligt i ditt vardagsrum.. I mitt vardagsrum har jag 2tv, 2video, dvd, minidisc, cd, ljud.. 8st.. På mitt rum är det tv, video, dvd, boxer och ps2.. 5st vote: 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Har 4 fjärrkontroller i "första" vardagsrummet.. TV VHS DVD Digitalbox I "andra" vardagsrummet har jag 3st. TV TV VHS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 YOU LIE! YOU ARE A GOD DAMN LAIR! I pollen står det klart och tydligt i ditt vardagsrum.. I mitt vardagsrum har jag 2tv, 2video, dvd, minidisc, cd, ljud.. 8st.. På mitt rum är det tv, video, dvd, boxer och ps2.. 5st vote: 8 förlåt då, då blir det väll 14 remotes då, ja kan ta ett foto av alla tilsammans så kan ja bevisa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 har 4 st tror ja...de är för många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 förlåt då, då blir det väll 14 remotes då, ja kan ta ett foto av alla tilsammans så kan ja bevisa det! ta det lugnt.. Skiter faktist i hur många du har.. Jag bara längtar tills jag hittar en bra universaldosa som kan ta alla mina olika konsoller och skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 vi har tio. en till TV:n en till xbox dvd:n en till vanliga dvd:n tre till satelit mottagarna. och resten oöppnade i en låda som legat där sen gustav vasas tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts