Kalan Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jag har en till TV:n, en till Videon, en till Stereon, en till DVD:n, en till satelitmottagaren och en i reserv som inte funkar. Så det blir 6 st. Hur många har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Fyra stycken - varav en jag aldrig har använt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 En till tv:en,en till videon och en till....den stora saken som gör att vi får fler kanaler Räknar man med spel kontrollerna blir det 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 TV-kontrollDVD-kontrollDigitalbox-kontrollAnalogbox-kontrolDet var nog alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 4 har vi i vårt vardagsrum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 5 har vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 en till tvn, en till dekorden, en till videon, en till dvdn, en till cdspelaren... hur månag blir det? årkar intre räkna, narri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 TV remote för min 14" TV remote för den stora tv:n DVD remote xBox remote En till TV remote En för VHS spelaren och en reserv... alltså 7st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 TV:n Videon DVDN Digitalboxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 är aldrig i vardags rummet nästan... men har fyra på mitt rum och vad vill du få fram av den här topicen igentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 En till TVn En till Stereon En till DVDn En till Videon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 är aldrig i vardags rummet nästan... men har fyra på mitt rum och vad vill du få fram av den här topicen igentligen Han kanske trodde att han hade flest dosor här på GTAsajten och sen skryta om det I vardagsrummet så har vi en dosa Andra rum: Mitt rum: 2, TV & Stereo (PS2 och XBOX har inga "vanliga" dosor :'( ) Brorsans rum: 1, TV Vardagsrummet uppe/tv-rummet/hallen/vad man nu vill kalla det: 2, TV & Video (Om vi ska se på DVD så använder vi PS2) Köket: 1, TV Datorrummet: 1, Ljudkortet Ganska utspritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 vote:5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 5: 2st till Tv'n 1 till Videon 1 till Dvd'n 1 till ljudanläggningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Vote: 7 1 till TV:n 1 till videon 1 till DVD:n 1 till stereon 1 till parabolen 1 till surrounden 1 till ljuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Hara bara 1. Och den är till TV:n. Vote: 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 bra till vad vf vill n veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 vote:8 btw helt onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 För det första, det är ingen topic, det är en poll. För det andra, jag tycker att den här pollen är lika onödig/nödig som alla andra. För det tredje, nej, jag gjorde inte denna pollen för att skryta. Till vilken mening vore det? Ge jävlen i å svara i den då så blir den ännu onödigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts