kariya Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 jag gillar frukost Och jag hatar spammare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 jag gillar frukost hahahahhahaahah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Och jag hatar spammare han har vell inte spammat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 ta bort denna topic nån gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Sågspån är väll inte så jävla klart? Jo när man sågar! DUH! Jag gillar också frukost. fyfan vad kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Kan vara möjligt.. han kanske har hackat in till R* databas o snott lite grejjer där som de har delat ut.. (av misstag).. kanske en bra teori.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 han har vell inte spammat Har han visst, dumma jävel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 en som jag känner säger att han har spelat gta4 han sa att det fanns skatebords och cyklar. han sa okså att det fanns 4356 uppdrag i mafia. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 en som jag känner säger att han har spelat gta4 han sa att det fanns skatebords och cyklar. han sa okså att det fanns 4356 uppdrag i mafia. din kompis är antagligen mytoman också =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 din kompis är antagligen mytoman också =P kan man säga. han säger också att han har direct konekt på cd och om det kommer en repa på den så funkar den inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) kan man säga. han säger också att han har direct konekt på cd och om det kommer en repa på den så funkar den inte. omg nödvändigt att ha dc på en skiva.. aja topicen är redan aningen för mycket off, så jag slutar babbla här Redigerad 4 september, 2004 av Rockaway Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 han har vell inte spammat Nahe, han skriver något helt oviktigt i en tråd som handlar om att en kille blivit lurad av sin allra bästa vän som påstår att han har GTA:SA och tycker att det är kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Den här hade ni kunnat sluta skriva i för länge sedan. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts