graffe Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 En kompis sa till mig att en kompis till han hade redan San Andreas. Självklart trodde jag inte på det. Men efter lite övertalning började jag tvivla... Jag tänkte att det kanske att det var en beta eller något. Men kan det verkligen vara så att det redan finns ute... Kanske några hackers eller så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) Nej, han ljuger antagligen, chansen är ypperst liten EDIT: Slarvv... Redigerad 3 september, 2004 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 så det finns ingen möjlighet att det är en beta..?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 självklart finns det en möjlighet. Förutsatt att din kompis kompis har "Tool" vilket bara säljs till Spelutvecklare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Spån . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 You got husseld! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jag tror Killen ljuger Nästa gång du träffar han be då om du kna låna de, samt fusk till spelet och en rad med alla uppdrag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 va menaru d e ja som har d o ja kan inte ge dig alla uppdrag för ja har inte klarat dom hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) Visst finns det en liten pytteliten chans att han har spelet. I fall han känner nån som arbetar på R*, och så har snubben tagit med sej dvs stulit med sej spelet hem. Fast jag tror ändå att din kompis ljuger.. Redigerad 3 september, 2004 av tojo909 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Eller så har killen bara GTA VC moddet så det ser ut som SA lite granna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Annars så kan han ju va typ 7år gammal, och han har nog driv3r hemma fast han tror att det är SA!!! elr så har han drömt allting!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) Eller så har killen bara GTA VC moddet så det ser ut som SA lite granna Eller så har han skapat sig ett helt eget San Andreas bara för att kunna säga till sin kompis att han har d ....ööh..sägs om den teorin? Redigerad 3 september, 2004 av samool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 offtopic: loooooooool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Eller så ljuger han... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Visst finns det en liten pytteliten chans att han har spelet. I fall han känner nån som arbetar på R*, och så har snubben tagit med sej dvs stulit med sej spelet hem. Fast jag tror ändå att din kompis ljuger.. Nej jag tror itne ens att det finns en pytteliten chans, han ljuger. Om spelet hade läckt ut så tror jag att det skulle vara mer än 1 person som skulle ha haft det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Aldrig i livet att han har spelet. R* har ju inte ens skickat betan till nån tidning. Dom som har provspelat det har gjort det på R* kontor. Säg till honom att du vill se boxen och prova spelet, annars ska du inte tro på honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Eller så har killen bara GTA VC moddet så det ser ut som SA lite granna Man kan inte modda på ps2. Var inte så dum att du tror på honom, klart som sågspån att han inte har det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Sågspån är väll inte så jävla klart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 jag gillar frukost Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 jag gillar frukost så bra Va fan har det med denna topic o göra?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts