P.B.D. Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Finns de någon annan än jag som spelar Red Faction här ...? ??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 jag gör inte det iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag spelade bara singelplayer... sen tappade jag lusten. Men jag har testat att spela multiplayer mot några kompisar på ett lan och det var kul, i början i alla fall. Vi körde den där gruvbanan och sprängde våra egna genvägar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag kör kontors banan och spränger sönder hela skit roligt ska nog köpa red faction2 står att man har oändligt med spräng hål! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Ja här finns en trogen RF spealre HÄR precis här!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 vad går fu under för namn P.B.D. ?? jag heter iaf (BC) FerkurZ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zamco Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Red Faction är skit kul! Tappade bort mitt för typ 2-3 år sedan Men det var skit kul!!! Specielt i början! Vad tycker ni var bäst med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 ... 2002.. 2002 för fan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts