Jacker Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 http://www.fragzone.se/ Se själva! Ska tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Det är väl bara bra att han låter foklk veta det. Själv fick jag veta det för inte ens 1 minut sen så var glad att det finns så trevliga personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Det är väl bara bra att han låter foklk veta det. Själv fick jag veta det för inte ens 1 minut sen så var glad att det finns så trevliga personer Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Redan Vadå "Redan"? Nyheten hadde postas ca en halvtimme innan jag posta den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Vadå "Redan"? Nyheten hadde postas ca en halvtimme innan jag posta den här. Men förlåt..!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 500 mb.. värt att ladda ner? det lär ju inte ens starta på min dator (1800+, gf2 mx) kom jag just på lol. Får väll fortsätta spela moh:aa så länge. Ska typ köpa ett 9800SE eller 9600pro/xt. Förslag? Ett geforce fx 5700 u är också "ok". Vill betla runt 1000 kr (rnt 1200 är också helt ok) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Ett ATi Radeon 9800pro är att rekommendera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Tänk på att detta bara är ett demo, demon brukar alltid lagga arsligt mycket mer än det fulla spelet. Att rekommendera är att ha typ 2GB i ram med tanke på att typ hela demot laddas in i internminnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Ett ATi Radeon 9800pro är att rekommendera billigast finns ju det för 1900kr Liiiite för mycket. Men vi får se..jag vet hur starkt ett 9800pro är (min vän har det), men det är inte det billigaste valet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts