Jacker Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Skulle ni med vilja ha vattenskotrar i SA? Kom på idén idag och vart näst intill galen när jag föreställde mig det i SA. Åka ute på vattnen och stänka vatten på folk, det skulle också gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 jag tänkte på det för länge sen...men visst det skulle kanske va kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 på tal om vatten och såhär.. hoppas veerkligen det kommer vattenskotrar! skulle vara så jävla coolt =) =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Aaa självklart , har jag alltid velat ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Och så skulle man kunna tävla och hoppa på ramper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jupp , vore skit tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 rätt bra ide hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Har man ju haft i tankarna sen man hörde talas om VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 =) Onödig reply? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 din me och denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Onödig reply? kanske visade att det redan varit tal om vattenskotarar och typ "=)" för att visa no offence haha =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts