MyStiC Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Kan nån skicka en American.gxt och en Main.scm? (Omoddade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Har du moddat sönder hela spelet eller? Är det inte lättare att bara installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 men asså jag fick det av en kompis men sen så visade det sej att han hade lagt in New vice city 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 hmm ? okej.... då kan han ju inte haft det orginal.. eller? men men.... orkar inte skicka just nu iallafall. någon annan kanske orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 skulle vilja ha det för jag vill köra MTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 skulle vilja ha det för jag vill köra MTA Jag tycker att du är lat! Det är ju bara att installera om spelet eller hur? Tar högst en kvart. Du förlorar mera tid när du ber alla här på forumet att scicka filen till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 ¨Här har du dom Filer.n_nting.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Tack så grymt mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts