Jump to content

väldigt tacksam för hjälp

jillsan
 Share

Recommended Posts

hej, nu är det så att jag köpte gta:vc igår och det är väldigt roligt, har dock börjat fundera hur det funkar med o köpa byggnader mm, vad är dom bra för och vad gör dom egentligen när man väl köpt dom? sen undrar jag om någon vet ett snabbt enkelt sätt att få fram pengar på? tacksam för seriösa svar :huh:

Redigerad av jillsan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej, nu är det så att jag köpte gta:vc igår och det är väldigt roligt, har dock börjat fundera hur det funkar med o köpa byggnader mm, vad är dom bra för och vad gör dom egentligen när man väl köpt dom? sen undrar jag om någon vet ett snabbt enkelt sätt att få fram pengar på? tacksam för seriösa svar  :huh:

Om du köper ett vanligt hus.....kan du spara där sen när du vill det......saker du fått med hidden pakages,finns oxå där

Om du köper ett företag kan du i början göra olika uppdrag där.....och när det är klart kommer det fram en dollar-tecken utanför huset...

där tickar det in pengar under dagen som det bara är att hämta......

men för t ex malibu club kan det bara gå upp till 10 000,sen måste du hämta pengarna innan det ka börja ticka in nya......på vercetti estate kan pengarna stiga till endast 5000 innan du måste hämta dom.....

men du kan hämta pengar innan det är fullt oxå.....

Mitt tips e att du köper Malibu club först....det finns roligast uppgrag där....och på sista uppgraget får du 50 000 $

Redigerad av Ge ta a Vajs Sitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den där jävla death row va den första jag körde fast på riktigt ordenligt.. provade alla möjliga sätt.. bränna in till garaget med jc600. kasta mig ut från helikoptern..

men de enklaste sättet är att snipa de först som står vid ingången (av haitiska tanten får man ju hur mycket sniperskott man vill) sen ta sig in och kasta moltovcoctail när de är många

varvat med att skjuta med hagelbössan eller helst magnum.

när alla är skjutna så ta sopbilen som står en bit från garaget.

men den gör de inte så mycket att de försöker stoppa dig på vägen till sjukhuset.

men skjut alla först så de inte dödar Lance.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor