darkjak Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jag har lagt ner arbetet på min Lancia nu. Jag har gjort för många misstag. Men nu ska jag påbörja ett nytt projekt: en pimpig Volvo 240 kombi. Detta ska göra den annorlunda än vanliga 240 kombi: målade, rundade stötfångare inga kromlister vita blinkers lexuslooklysen bak feta däck fyrhjulsdrift feta avgasrör Kan nån leta rätt på några bra blueprints åt mig? Har ni några synpunkter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Inga synpunkter alls!! ska bli kul att få se den när den blir klar! längtar redan LYCKA TILL!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Blueprints, någon? Kan inte börja jobba utan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 om du svär på heder och samvete att du gör klart den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 suurland.com?? Finns många blueprints, kolla om den finns... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) OK jag kan lägga upp alla blueprints sidor jag kan på vissa finns det texturer också 3dfinlay swaqvalley jpracing.racerplanet historacing [tysk] 3dviewport blueprint69 3dmaxmodels3dcenter 3dtotal Smcars Onnovanbraam Suurland Redigerad 3 september, 2004 av Copstar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 om du svär på heder och samvete att du gör klart den! Jag kan inte lova nåt, men om jag får ritningarna ökar chansen att jag överhuvudtaget avsevärt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Pimpin' 240 ska troligen bli med i GTA:Sweden. Ska försöka utgå från ritningar till Volvo 265 om ingen hittar rätt ritningar. Ytterligare detaljer: Klistermärken Mörka rutor Motor i bagageluckan Bilen ska vara för två personer (Baksätet ska tas upp av NOS) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 SNÄLLA bygg INTE en jävla fjortis sönderstylad 240! Bygg en som ser helt original ut istället. Ifall du då vill ha den grymmare smäll på några feta fälgar typ Shelby Slotmags om du vet vad det är. Lycka till med byggandet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 SNÄLLA bygg INTE en jävla fjortis sönderstylad 240! Bygg en som ser helt original ut istället. Ifall du då vill ha den grymmare smäll på några feta fälgar typ Shelby Slotmags om du vet vad det är. Lycka till med byggandet Om du vill kan du få bygga om den till original då jag har gjort färdigt den. Men stylad ska den vara. Tänker även bygga en militärversion sen. Men har nån några ritningar? Är i starkt behov. 246-ritningarna saknade vy framifrån, så det lär bli jättesvårt att göra skiten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 nå hur går det med 240n då?? är den klar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 nå hur går det med 240n då?? är den klar? Endera är den klar, eller så inte... Kolla lite när senaste posten är skriven. Dra inte upp så gamla trådar, läs reglerna innan du postar ännu mera. Reported. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 förlåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 förlåt Ingen fara, det är sånt som händer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts