Fire-Skull Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 hur får man sista uppdraget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Du klarar uppdragen före det sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Förklara lite bättre vad du menar eller klicka här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) Förklara lite bättre vad du menar eller klicka här! jag har gort as många uppdrag och så fins det inga ikåner på radarn! vill veta hur man får det updraget när lance vance ringer till en!! edit: det finns ikåner men har gort alla uppdrag på dem! Redigerad 2 september, 2004 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Då ska du köpa alla byggnader och göra de uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Då ska du köpa alla byggnader och göra de uppdragen. har int köpt alla bygnader men har köpt dom som man får updragen av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 har int köpt alla bygnader men har köpt dom som man får updragen av! du ska köpa sun shine och göra första billistan har jag förmig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 du ska köpa sun shine och göra första billistan har jag förmig k ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 k ska testa ingen ringer men jag hittade en väska dör man blir av med pengarna och det i börgan! vad e det för väska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 ingen ringer men jag hittade en väska dör man blir av med pengarna och det i börgan! vad e det för väska? öh... Sluta skolka på svenskaN^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 öh... Sluta skolka på svenskaN^^. Han kanske har eld i baken och skriver fort? Så han hinner inte rätta till felen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 ingen ringer men jag hittade en väska dör man blir av med pengarna och det i börgan! vad e det för väska? Fan va dum... det är ju bara att göra uppdragen innan! lär dig och stava FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Har du gjort pole position "uppdraget"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Har du gjort pole position "uppdraget"? upps det har jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 har köpt kluben men hur får man uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 ibland när telefonen ringer och man går in i en bil (och går ut tre min senare) så kan det dröja jättelänge innan det ringer igen. Det kommer aldrig ringa ifall du sitter i ett fordon dygnet runt. Ta en stadsvandring ett tag, ifall du gjort precis alla uppdrag. Pole position club behöver inte göras för att du ska få ett telsamtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 har köpt kluben men hur får man uppdraget? Man ska bara sitta i det rummet men hon som dansar, tills man har slösat tillräckligt med pengar. Inte så kul, men så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Man ska bara sitta i det rummet men hon som dansar, tills man har slösat tillräckligt med pengar. Inte så kul, men så är det hur mycket ska men slösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) hur mycket ska men slösa? Ett par minuter->3minuter->180sekunder Men som sagt, man behöver inte PP uppdraget. Gå runt lite på stan. prova att gå till Tryckeriet. Har du haft det uppdraget när man ska köra runt och skydda sina bostäder från att bli rånade? Har du köpt båthuset? Redigerad 3 september, 2004 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Ett par minuter->3minuter->180sekunder Men som sagt, man behöver inte PP uppdraget. Gå runt lite på stan. prova att gå till Tryckeriet. Har du haft det uppdraget när man ska köra runt och skydda sina bostäder från att bli rånade? Har du köpt båthuset? båthuset har jak köpt men har inte gort det där uppdraget som man ska skyda sina bostäder! hur får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts