empa Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) Jag ska göra en spider man mod och behöver lite hjälp jag tänkte ha fri hets gudinan på den mm men jag vill veta hur man gör så min gube hopar högt?? jag tror main scm eller ngt sånt men hur? det ska va till gta 3 sen gta vc men gta 3 först Redigerad 2 september, 2004 av empa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 det finns en gravity tool till VC, det kanske kan vara något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) ¨vart??? finns den??? EDIT- behövs inte helt onödigt Redigerad 2 september, 2004 av empa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 sigh.. folk är verkligen dumma?, GOOGLE GOOGLE GOOGLE www.google.se <-------- 80%chance att du hittar den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 ¨vart??? finns den??? http://jameshansen.com/gtaweather/gravmod.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 100% chans att han hittar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 100% chans att han hittar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 tröt på dig google kilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 men ska jag skicka ut den till?? alla som vill ha min mod eller jag behöver så att han hopar utan en trainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 men ska jag skicka ut den till?? alla som vill ha min mod eller jag behöver så att han hopar utan en trainer Du ska göra en spiderman mod.. Men vet du någonting om mission coding??? För du MÅSTE veta det ifall du ska göra en spiderman mod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 GGGGGGGRRRRRRRYYYYMMMMTTT!!!!! Kommer ladda ner den på direkten!P.S Spider-Man Fan!Kommer Doc.Ock va me skulle vara grymt.Ska jag skicka bilder på honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Lugna ner dig lite, bli inte allt för upprymd, känner på mig att den här modden inte kommer bli så bra som du tror MATRIX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Om den här modden blir nåt så kommer jag att [Kalle Anka-moral] äta upp min hatt [/Kalle Anka-moral] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 jag e et en stor kalle anka läsare men jag vet inte ett skit om mison kodning har prog för det men det e typ ändra plaer-jump_height 3.5 nånstans behöver bara veta vart den e och jag hade tänkt att ha gren goblin med men han kommer att bli dålig tror jag behöver en model till han det är inte min sak att modela jag kan inte sånt har försökt men inte min sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 jag e et en stor kalle anka läsare men jag vet inte ett skit om mison kodning har prog för det men det e typ ändra plaer-jump_height 3.5 nånstans behöver bara veta vart den e och jag hade tänkt att ha gren goblin med men han kommer att bli dålig tror jag behöver en model till han det är inte min sak att modela jag kan inte sånt har försökt men inte min sak Aja Lycka till iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 så hur gör man höjden hur högt man hopar? på gta 3 / vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 jag äter min sko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 jag äter min sko... god??? vf?? tar du up det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 om den här modden blir nåt äter jag min sko! har du nånsin gjort nåt eget till vc? någonting alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 om den här modden blir nåt äter jag min sko! har du nånsin gjort nåt eget till vc? någonting alls? Har du nångonsin gjort ett inlägg med nån mening i huvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts