chrillepille Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 någon son vet något om någon galapremiär i london den 22 October? Hade hört att dom släpper spelet 5 minuter innan 12 den 21 october? Ska nämligen dit till london den 21 och hem den 23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Vet inget om någon galapremiär men det skulle vara grymmt om det fanns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Några affärer i SV hadde började sälja VC fem min före midnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 ja så var det i Linköping dom hade en "Vice Night" där man kunde vinna två st. VC, och med lite tur vann jag en av plus en t-shirt och en tidning...så ja hoppas att dom har det i år också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 ja så var det i Linköping dom hade en "Vice Night" där man kunde vinna två st. VC, och med lite tur vann jag en av plus en t-shirt och en tidning...så ja hoppas att dom har det i år också... var i stan va det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 TV-Spelsbörsen och Megastore (sergelstorg) i sthlm hade också (varsin) "Vice City"-gala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 var i stan va det? Tradition, fast nu la dom ju ner stället och bytte namn till EB, så det kommer väl vara där antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 tyvärr ska ja inte till linköping,,JAG FRÅGADE OM LONDON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Fråga i ett brittiskt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Richards Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Kommer dom ha ngt i Sthlm kan ni räkna med att jag plockar med mig sovsäcken och väntar tålmodigt på mitt ex av GTA SA, hell YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts