skribb Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Men vafan tänk dig själv. Femton minuter med konstant pulserande tryck i magen, det funkar inte. För att inte tala om andningsförmågan. Lite OT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) Ordvals-Teori? Ja, man får ont i magen, och andningen är inget problem. Bara att andas med röööva. Öhm... vad handlade tråden om btw.? Jo just det, San Andreas-förkastningen. Den är med i Duke Nukem 3D. Edit* AAAH AAAH AAAAAAH!! OMG OMG OMG!! WTF WTF WTF!! BBQ BBQ BBQ!! Jag stavade FEL! Jaja, lugnar ner mig.. Redigerad 3 september, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 AAAH AAAH AAAAAAH!! OMG OMG OMG!! WTF WTF WTF!! BBQ BBQ BBQ!! Jag stavade FEL! Jaja, lugnar ner mig.. Ja men snopp3 det där var ju moget... Känner du igen dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 mkt skojj snopp3 fan va busigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Ja men snopp3 det där var ju moget... Känner du igen dig??? Nepp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Nepp. snopp3, men du hoppar ju alltid på mig så fort jag skriver något "omoget".. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 snopp3, men du hoppar ju alltid på mig så fort jag skriver något "omoget".. På vilket sätt är en gång "alltid"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 mkt skojj snopp3 fan va busigt topp ,snopp, hopp, dopp, kropp, flopp, mopp, kopp, samma sak..... Man borde skriva en låt om det... En hiphop låt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 På vilket sätt är en gång "alltid"? Ja men du verkar ju ha nåt emot mig, Så fort du får tillfälle hoppar du på mig. I förrgår gjorde du det 2ggr. För nån vecka sen flera ggr.. Men det gör inget, jag kan försvara mig... Jag tål kritik.. Alla vi tycker olika.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Ja men du verkar ju ha nåt emot mig, Så fort du får tillfälle hoppar du på mig. I förrgår gjorde du det 2ggr. För nån vecka sen flera ggr.. Men det gör inget, jag kan försvara mig... Jag tål kritik.. Alla vi tycker olika.. *kliar fundersamt på skallen* Du försvarar dig genom att kalla mig snopp3..? Jo, det är väldigt logiskt. Sen vill jag väldigt gärna veta vad du tänker på när du skriver att jag hoppar på dig så fort jag får chansen, och ta det gärna i PM. Vi har gått tillräckligt off-topic redan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Tycker nästan att det börjar bli lite väl tramsigt här. Visste ni förresten att det är ruggigt roligt att skriva saker så här. Jag kan skriva vad jag vill, och ni kan inte svara, för jag tänker låsa tråden. Kalla mig mikrobiolog, men det är f*n höjdpunkten i mitt liv! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts