tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 The San Andreas Fault Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Jaha? Det där, jag har inte läst det, verkar handla om det riktiga området San Andreas. Obeservera att San Andreas i verkligheten inte är vad GTA San Andreas baseras på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Inte så konstigt att det finns. Finns ju 5 städer som heter Stockholm i USA, plus 1 i Kanada. Och som Upson sa, SA baseras inte på San Andreas IRL. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Jag kolla på stålmannen igår, i scenen när Lex Luthor förklara för stålmannen hur han tänkte förstöra halva Californien, då nämnde han San Andreas. Så jag gick och kolla upp det på nätet. SA har alltså med jordbävningar att göra!! Det som är roligt är det att SA alltså ligger i Californien. Precis som i spelet!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 lär man sig ju i skolan.. om ja har rätt är san andreas själva området där två såna dära markplattor går ihop.. (därför är det ofta jordbävningar i kalifornien) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Lite sen? :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) Ja San Andreas förkastningen eller vad den heter. Det är ju därför det är så mycket jordbävningar i Kalifornien. Skolkade du på geografin eller? Redigerad 2 september, 2004 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Gta_Fan_4_Life : menar du mig? isåfall: vad menar du? GTA3Freak: menar du mig? isåfall: nej jag är duktig i skolan, snittar lite över VG. =P (aldrig skolkat) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Ja San Andreas försänkningen eller vad den heter. Det är ju därför det är så mycket jordbävningar i Kalifornien. Skolkade du på geografin eller? Geografi? Va e de för nåt?? Skola?? Aldig hört talas om!! Kan man äta där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Gta_Fan_4_Life : menar du mig? isåfall: vad menar du? GTA3Freak: menar du mig? isåfall: nej jag är duktig i skolan, snittar lite över VG. =P (aldrig skolkat) Nee jag menar inte dig Jag menar att Tojo va lite efter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Det va länge sen som jag gick i skolan så jag har glömt en massa saker... Och jag skolkade ofta för jag hatade skolan och så flyttade jag utomlands, så jag har gått i skolor i 2 olika länder och det har varit jobbigt för mig som barn, så sorrrrrrry om ja inte visste om San Andreas tidigare.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Det finns en ö som heter Staunton Island i New York, ska du göra en topic om det också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Det finns en ö som heter Staunton Island i New York, ska du göra en topic om det också? Du menar väl STATEN ISLAND jävla pucko? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Du menar väl STATEN ISLAND jävla pucko? Jag var SARKASTISK! *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Staunton island existerar inte i verkligheten, bara i spelet!! I N.Y. finns STATEN island... Nöjd?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Gta_Fan_4_Life : menar du mig? isåfall: vad menar du? GTA3Freak: menar du mig? isåfall: nej jag är duktig i skolan, snittar lite över VG. =P (aldrig skolkat) Nej jag menade inte dig. tojo: jag tror man kan äta där men är inte säker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 tojo: jag tror man kan äta där men är inte säker LOL har du varit där nån gång?? Hur ser det ut? Vad gör man där?? Berätta!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 jag tror man kan äta där men är inte säker Hahaha den va as skön skratta i 5 minuter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Tro mig, att skratta i fem minuter är oavsett vad dina källor påstår, ICKE hälsosamt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Tro mig, att skratta i fem minuter är oavsett vad dina källor påstår, ICKE hälsosamt. Joda, jag skrattade i minst en kvart oavbrutet idag. Och jag är ju väldigt frisk i skallen och oerhört hälsosam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts