bobb0 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 vet ni nån rolig låt om spel som typ "ja är en tönt som spelar counter strike" ? den är ju askul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Jag aer en tönt som spelar cs Eller 'är', på den jag har så heter den 'aer', skitsamma, du hittar.. Redigerad 1 september, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 nej ja menade inte så :"> ja menar om ni vet nån annan/liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) CS låten! *EDIT* Det finns en låt som heter cs eller cslåten! Det e en dance mix typ! Redigerad 1 september, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Lol är det svårt och svara eller. T-Röd - Jag Är En Tönt Som Spelar Counter-strike Finns även andra sköna cs-låtar.. Tycker personligen Macho Man - CPL Dallas är bäst. Sen finns ju Macho man - 1337 också, den är helt okej första gångerna man hör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 men för fan ja vet att den heter T-Röd - Jag Är En Tönt Som Spelar Counter-strike.. men ja undrar om ni vet nån annan låt som liknar den typ? Tack Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts