Jump to content

ditt svåraste spel

heat
 Share

Recommended Posts

Crash bandicoot till PS och CB3 till PS2..

Har kommit till 5-6 världen på båda sen blir det omöjligt och jag får fittdamp på att det inte går att komma vidare så jag slänger helvetet i väggen och slutar spela..!

Första gången jag lirade HL så fick jag en fel save när jag var vid hoppbanorna som är precis innan sista bossen så varje gång jag loadade ett game så stutsande jag ut i rymden och dog varje gång..

Klarade ut det veckan efter när jag kom på att det fanns saves innan den.. :P

omg, svårt?

haha, har över 100% på alla CB-spel (- GBA spelen) :P

Edit: btw, CB3 är till PSX

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

omg, svårt?

haha, har över 100% på alla CB-spel (- GBA spelen) :P

Edit: btw, CB3 är till PSX

Man kan ha ungefär 125% på Crash Bash. Mitt svåraste spel var väll NFSU.... Jag fick damp en gång och slängde skivan i golvet så den gick sönder :P Sen har jag svårt med ett uppdraget på Diddy Kong racing 64 på en vinter bana som heter snow village eller något liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ha ungefär 125% på Crash Bash. Mitt svåraste spel var väll NFSU.... Jag fick damp en gång och slängde skivan i golvet så den gick sönder :P Sen har jag svårt med ett uppdraget på Diddy Kong racing 64 på en vinter bana som heter snow village eller något liknande.

NFSU är bauta-lätt, varvade på Hard, och det kändes som Medium..

Mitt svåraste är nog Madden NFL 2004, På Beginner klassar man, men på högre svårighetsgrader är det skitsvårt..(I allafall för mig)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahhh, Crash Bandicoot, har varvat de tre första episoderna, jag avgudar den lille, typ, oranga knutten B) (vad är det för djur? Prärievarg :P ) Sen har jag det till GC, fast det är astråkigt, och jag kanske ska köpa det till GBA...

Det finns många spel jag inte har varvat, till exempel True Crime. Den siste bossen, koreanen på taket.. orkar inte bry mig om att varav det, spelet är så tråkigt :P

Yager är också bajssvårt, FZero till GC också. Sen finns det ett B-spel som R* har gjort, konstigt nog. Det är ett skjuta-allt-som-rör-sej-och.skapa-ingen-handling-spel som är det dåligaste spel ajg någonsin spelat. State of Emergency heter det. Jag körde det i en kvart... nu samlar det dam... Som tur var köpte jag det för 70 kr begagnat på Tradition :D

Sneek'em up spel är jag också dålig på, så... :P

Och sen, på Freelancer, har man varvat det efter man sprängt de ondas bas? Jag menar, den svarte killen säger något i stil med att han kommer att kontakta en senare på Manhattan? Är spelet slut där, eller? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor