GTA_Erik Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jaså det, det uppdraget är ju lätt. Du vet att man använder turbo med tab va? Om du vill snacka vidare om Freelancer, har jag ett eget forum om Freelancer. Freelancer Forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Har aldrig klarar Black and White fast jag typ spelat det tio gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Har aldrig klarar Black and White fast jag typ spelat det tio gånger... inte jag heller, men det är så skoj så det inte gör så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Spel jag aldrig klarat: Alien vs Predator (originalet), inte att det var för svårt men var bara för tråkigt och uttjatat när jag kom till sjuttioelfte marin uppgradet, dog för femtiåttonde gången med alien och dominerade sönder alla i små trånga passager som Predator. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Donkey Kong till Nintendo 64... Klar inte det där i slutet när man ska gå igenom en massa mörka tunnlar och massa annat, det kan var det att jag aldrig orkat fortsätta med skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 pacman! finns inget slut....tror ja iaf, har spelat till bana 150 typ Pac-Man har ett slut, men ingen har kommit till det. Han som har rekordet har kommit till bana 256 där spelet typ kraschar på grund av för lite minne. Står om det i nåt av de senaste Super Play nummren, tror det är nr 101. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Ninja Gaiden till XBox är OMÖJLIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Pac-Man har ett slut, men ingen har kommit till det. Han som har rekordet har kommit till bana 256 där spelet typ kraschar på grund av för lite minne. Står om det i nåt av de senaste Super Play nummren, tror det är nr 101. Det är ju bara att skaffa mer än 256 i minne då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Vet inte, finns ett skit svårt spel som jag ahr på min fräcka special miniräknare, man ska flytta block as svårt, kommit till level 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Kalla mig inte n00b, men jag har aldrig varvat Half Life. Jag kom ganska långt när jag spelade det, men då var det pansarvagnar och marines överallt så då la jag av, var tråkigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Jag har aldrig någonsin blivit lika förbannad eller arg som när jag spelade Need for Speed Underground. Det är egentligen inte så svårt (jag har klarat det), men jag började fan nästan böla när en dum jävla lastbil svängde ut mitt i vägen på sista varvet, när motståndarna ligger precis bakom en. *SMACK* så ligger man helt kraschad tre meter från mållinjen och motständarna kör imål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Jag har aldrig någonsin blivit lika förbannad eller arg som när jag spelade Need for Speed Underground. Det är egentligen inte så svårt (jag har klarat det), men jag började fan nästan böla när en dum jävla lastbil svängde ut mitt i vägen på sista varvet, när motståndarna ligger precis bakom en. *SMACK* så ligger man helt kraschad tre meter från mållinjen och motständarna kör imål sånt hände ofta för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 sånt hände ofta för mig För mig med. Det var så jag menade, kanske lite dåligt formulerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Donkey Kong till Nintendo 64... Klar inte det där i slutet när man ska gå igenom en massa mörka tunnlar och massa annat, det kan var det att jag aldrig orkat fortsätta med skiten! Håller med, lade också av med skiten när jag kom dit Annars är black and white skit svårt! Kom till 4e världen typ.. men det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) Jag har aldrig någonsin blivit lika förbannad eller arg som när jag spelade Need for Speed Underground. Det är egentligen inte så svårt (jag har klarat det), men jag började fan nästan böla när en dum jävla lastbil svängde ut mitt i vägen på sista varvet, när motståndarna ligger precis bakom en. *SMACK* så ligger man helt kraschad tre meter från mållinjen och motständarna kör imål W0rd Redigerad 2 september, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Jag har aldrig någonsin blivit lika förbannad eller arg som när jag spelade Need for Speed Underground. Det är egentligen inte så svårt (jag har klarat det), men jag började fan nästan böla när en dum jävla lastbil svängde ut mitt i vägen på sista varvet, när motståndarna ligger precis bakom en. *SMACK* så ligger man helt kraschad tre meter från mållinjen och motständarna kör imål Mjo, var ruskigt nära på att langa ut cd-skivan genom fönstret flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) det enda spel jag inte klarat är True Crime tröttnade efter de tio (likadana) första episoderna eller nåt edit: och halflife... blev cp när jag installera opposing force (som jag klarade sen) var på bana 17/21 å orkade inte köra om.. Redigerad 2 september, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Mitt svåraste är nog Donkeykong Arcade (inbyggt i DK64). Har spelat om skiten så många gånger utan att lyckas att man kan spy!!! Jag tänker inte försöka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Crash bandicoot till PS och CB3 till PS2.. Har kommit till 5-6 världen på båda sen blir det omöjligt och jag får fittdamp på att det inte går att komma vidare så jag slänger helvetet i väggen och slutar spela..! Första gången jag lirade HL så fick jag en fel save när jag var vid hoppbanorna som är precis innan sista bossen så varje gång jag loadade ett game så stutsande jag ut i rymden och dog varje gång.. Klarade ut det veckan efter när jag kom på att det fanns saves innan den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 soldat... nä, men typ..Slr redline var svårt men klara det till sist, genom att fuska :"> Stellhell: Crash bandicoot 3!? holly shit vad det var enkelt, bara brorsan hjälpte mig med de svåra banorna. Äpple-granatkastaren var ju tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts