Jump to content

ditt svåraste spel

heat
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har aldrig någonsin blivit lika förbannad eller arg som när jag spelade Need for Speed Underground. Det är egentligen inte så svårt (jag har klarat det), men jag började fan nästan böla när en dum jävla lastbil svängde ut mitt i vägen på sista varvet, när motståndarna ligger precis bakom en. *SMACK* så ligger man helt kraschad tre meter från mållinjen och motständarna kör imål ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig någonsin blivit lika förbannad eller arg som när jag spelade Need for Speed Underground. Det är egentligen inte så svårt (jag har klarat det), men jag började fan nästan böla när en dum jävla lastbil svängde ut mitt i vägen på sista varvet, när motståndarna ligger precis bakom en. *SMACK* så ligger man helt kraschad tre meter från mållinjen och motständarna kör imål ;)

sånt hände ofta för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Donkey Kong till Nintendo 64... Klar inte det där i slutet när man ska gå igenom en massa mörka tunnlar och massa annat, det kan var det att jag aldrig orkat fortsätta med skiten!

Håller med, lade också av med skiten när jag kom dit ;)

Annars är black and white skit svårt! Kom till 4e världen typ.. men det är kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig någonsin blivit lika förbannad eller arg som när jag spelade Need for Speed Underground. Det är egentligen inte så svårt (jag har klarat det), men jag började fan nästan böla när en dum jävla lastbil svängde ut mitt i vägen på sista varvet, när motståndarna ligger precis bakom en. *SMACK* så ligger man helt kraschad tre meter från mållinjen och motständarna kör imål :)

W0rd ;)

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig någonsin blivit lika förbannad eller arg som när jag spelade Need for Speed Underground. Det är egentligen inte så svårt (jag har klarat det), men jag började fan nästan böla när en dum jävla lastbil svängde ut mitt i vägen på sista varvet, när motståndarna ligger precis bakom en. *SMACK* så ligger man helt kraschad tre meter från mållinjen och motständarna kör imål :)

Mjo, var ruskigt nära på att langa ut cd-skivan genom fönstret flera gånger ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crash bandicoot till PS och CB3 till PS2..

Har kommit till 5-6 världen på båda sen blir det omöjligt och jag får fittdamp på att det inte går att komma vidare så jag slänger helvetet i väggen och slutar spela..!

Första gången jag lirade HL så fick jag en fel save när jag var vid hoppbanorna som är precis innan sista bossen så varje gång jag loadade ett game så stutsande jag ut i rymden och dog varje gång..

Klarade ut det veckan efter när jag kom på att det fanns saves innan den.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor