heat Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 som är så svårt att du inte lyckats klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Inget, klarade alla spel förr eller senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Freelancer, helt klart. Skitkul i början, men efter 3:e uppdraget blir det helt omöjligt att klara uppdragen! Efter några månader fuskade jag mig nämligen igenom den första banan som var omöjlig, men alla restrerande banor var lika omöjliga dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 The Sims till Ps2 (fast det var nog far jag inte orka hålla på)!! Need for speed Underground (ps2) var jobbit också men klarade det! Jag hadde ett spel till Game boy colour för länge sedan det klarade jag aldrig, tror det hette Conkers Poket Tails typ, man skulle trycka a,b,a,b,a,b,a,b, hela tiden på massa mini spel å det blev för jobbit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 har aldrig klarat när man ska flyga mot grisen på diddy kong racing till N64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Alla har glömt världen svåraste spel. Tetris världens mest omöjliga spel att klara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Alla har glömt världen svåraste spel. Tetris världens mest omöjliga spel att klara Det stämmer men går det å klara!? Det fortsätter väll bara tills den inte kan skriva in fler poäng sifror!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 battlefield 1942 multiplayer går aldrig att klara nämen mitt är nog ... jag minns ett gammalt tank spel till ps one men jag vet inte vad de heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) MYST-spelen fattar inget Redigerad 1 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 battlefield 1942 multiplayer går aldrig att klara nämen mitt är nog ... jag minns ett gammalt tank spel till ps one men jag vet inte vad de heter Battletanx? Mafia var lite smygjobbigt . Men knappast svårt. Hitman2 är riktigt svårt! (Att klara "Silent Assasin" på alla uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 pacman! finns inget slut....tror ja iaf, har spelat till bana 150 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 brukar aldrig orka klara spel... så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 pacman! finns inget slut....tror ja iaf, har spelat till bana 150 typ haha mitt rekord är typ 63 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 gta san andreas nej men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Freelancer, helt klart. Skitkul i början, men efter 3:e uppdraget blir det helt omöjligt att klara uppdragen! Efter några månader fuskade jag mig nämligen igenom den första banan som var omöjlig, men alla restrerande banor var lika omöjliga dom. Va, klarade inte du det! Jag tror jag varvat det 3 gånger eller nåt.. Det svåraste spelet jag spelat är nog Backpacker. (Kom inte på något annat..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Morrowind, som är det tråkigaste spelet i världen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Va, klarade inte du det! Jag tror jag varvat det 3 gånger eller nåt.. Det svåraste spelet jag spelat är nog Backpacker. (Kom inte på något annat..) Nope, inte så lätt när man helt plötsligt har 30 missiler i röven innan man ens har sett fienden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) har aldrig klarat när man ska flyga mot grisen på diddy kong racing till N64 Hehe, nu river du upp gamla minnen! Det är kul när man klarat honom första gången, och det visar sig att det inte var slutet! Ist förvandlas fyren till en rymdfärja...hehe ja. Tror faktiskt jag klarade sista flygningen mot honom! Tror faktiskt jag har klarat alla spel jag har haft för avsikt att avsluta. Okej med undantag för X antal FF titlar där jag alltid fastnar på sista bossen. Morrowind, som är det tråkigaste spelet i världen.. Du låter förvirrad! Tråkigt betyder inte ett j*vla bra spel...det betyder bara dåligt. Men alla gör vi väl misstag! Redigerad 1 september, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nope, inte så lätt när man helt plötsligt har 30 missiler i röven innan man ens har sett fienden Vilket uppdrag är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Vilket uppdrag är det? Man skulle transportera några skepp via några sånna här "bojar" med lampa på, och så var det typ väldigt "dimmigt". När man klarade uppdraget så stannade man vid en bas i en meteorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts