Fireblade Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag och Copstar har arbetat på en Bmw 316i ett tag nu. Bilen har gjorts av Sin5k4 från början men vi har stylat den... Vi kommer inte släppa den ännu för det är bara en beta vi släpper bara den när den e helt klar... Under huven sitter en fin V10:a som är gjort av Griim JÄTTESTORT TACK för att vi får använda den Här är lite bilder på den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 En till bild fast lite äldre: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 inte för att vara dum men ser den inte lite dum ut me en v10 under huven??? hade väll varit bärrte me en supercharged v8??? hur det nu stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nja det hade passat med en v8 på en äldre bil men på en så rätt så ny bmw så är en V10 rätt fint. Fast vi ska fixa till plexihuven eller så tar vi bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 överdrivna kjolar kanske, men annars så var tanken god! Jag tycker att ni kan göra den lite mer verkligen, hur stora hjul tror du den måste ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Normala fast kjolarna går ner till marken nästan (ser man ju på den andra bilden)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Kjolarna är lite väl stora. Annars skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Men om ni ska ha den där motorn, ta då först bort Viper-texten och märket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 OK han som hade gjort bilen hade inga skadade delar eller ingne huv/bagage lucka och delarna hette helt fel ( rutan hette Chassis_hi osv) så vi har fixat det först saker som ska göras -Bort med viper texten -fixa huven -fixa kjolara LITE -texturera motor utrymmet /underedet -NOS tank i bakluckan -lite kol fiber på vingen sedan vet jag inte riktigt vad som ska göras men det kommer vi nog på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) varfrö just bakluckan?? varför inte i baksätet?? nos tanken asså... hehe :"> Redigerad 1 september, 2004 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 varfrö just bakluckan?? varför inte i baksätet?? nos tanken asså... hehe :"> hmm... för att det ska vara en FAMILJE sprot bil eller vad man ska säga ochsedan ligger dom bra där bak med högtalarna som kommer att komma dit sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 nice, btw så har jag självklart en NOS behållare sen tidigare behöver ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Snygg behållare Grimn.. Snygg bil oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 nice, btw så har jag självklart en NOS behållare sen tidigare behöver ni? Beror på hur många faces den är på? bilen e redan på 40.000 faces med din motor (ska ta bort VIPER) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Beror på hur många faces den är på? bilen e redan på 40.000 faces med din motor (ska ta bort VIPER) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 ta bort märket också, den e ganska tung... flaskan e bara på 777 vertices... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Najsigt!!! Men jag tycker att de verkar lite mesigt. Lite F&F-aktiga klistermärken skulle sitta fint. Dessutom syns inte inredningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 nice, btw så har jag självklart en NOS behållare sen tidigare behöver ni? Kan jag få använda den till min kommande 240? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts