darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Håller på att planera en film. Den ska vara en parodi på en hel massa grejer. I alla fall har jag inte kommit på en titel ännu. Undrar om ni kan komma på nåt! Spel: MGS, Resident evil, Counterstrike, GTA. Film: Starwars, Matrix. Politik: Terrorism, Kalla kriget, Personer: George Bush, Josef Stalin, Lars Ohly, Osama bin Laden Citat: Ohly till hjälten -You do not understand the power of the red side! -Va??? Varför snackar du inte svenska? Du VET att jag fick IG i engelska!!! Citat: Hjälten. -Jag var aldrig bra på nåt annat än att slåss, men i och för sig SUGER allt annat!!! Scen: RE3 parodiscen. Ungefär som introt till RE3, fast med Terrorister beväpnad med AK47:or och självmordsbomber istället för Zombies. Poliserna talar svenska. Redigerad 1 september, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Shit all around the world =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Shit all around the world =P Nää... Det utspelar sig i Sverige. Men i och för sig... får större publik om det blir på engelska. Men Shit... det kommer varken innehålla knark eller skit (om man inte räknar självmordsbombarna). Nåt annat tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Fucked Up New Movies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Men i och för sig... får större publik om det blir på engelska. Inget fel på ambitionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 visa den här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag ska oxå göra en film om dumma,sjuka & roliga grejer.. Har gjort en trailer-kolla in den.. klicka på min signatur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag ska oxå göra en film om dumma,sjuka & roliga grejer.. Har gjort en trailer-kolla in den.. klicka på min signatur.. he he den var bra . *OFF-TOPIC* din vercettilåt är bra, men lite enformig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Låter asfett, men att göra en Matrixparodi blir inte så poppis.... är så klyschigt nu för tiden, alla gör Mejtriksparodier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Den scenen som ska vara Matrixparodi är också CS-parodi, med bunnyhopping, shopingzoner och sånt. Nytt citat: Från parodiscen på det sjätte sinnet -I see gaypepole...! Har nån nåt förslag på titel? Och jag undrar om det kommer att gå med polisscenen i början. Var får jag tag på en poliskostym? Tänker mig att det ska bli FBI-agenter och SWAT istället för poliser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts