Gizmo04 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Hejsan. Funderar på att köpa ett kul, fängslande spel som varar ett tag. Det står mellan dessa och vilket skall jag välja? D-Day Far Cry Call Of Duty Snälla hjälp mig välja det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Far cry...det är så himla kul(en vän till mig har det och varje gång jag är där så spelar jag det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 "Gizmo04", blir jobbigt med två gizmos @ forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Far Cry, lång story och grym grafik & fysik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 CoD är som CS med bättre grafik och i andra världskrigs miljö. Far Cry har jag tyvarr inte spelat men sett en trailer, det verkar grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Call of Duty tycker jag du ska köpa, singelplayer där är skitkul! (Och det inte ett dugg likt CS, som guardian påstår) Köp inte D-Day iaf, det är världens segaste spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Och det inte ett dugg likt CS, som guardian påstår när man kör multiplayer så är det rätt likt CS om man jämför. kanske inte på deathmatch men när man ska planta en bomb är det otroligt likt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Om du vill lira Far Cry med allt på fullt så behöver du en monsterdator. Jag har en P4 3.0Ghz, 1gig ram o radeon 9800 pro 256, kan knappt lira med allt på medium så.. Call Of Duty gillar jag faktiskt inte, multiplayer är inte så kul, men single player delen är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 när man kör multiplayer så är det rätt likt CS om man jämför. kanske inte på deathmatch men när man ska planta en bomb är det otroligt likt Ok, har aldrig kört multiplayer (och kommer inte göra det heller) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Om du vill lira Far Cry med allt på fullt så behöver du en monsterdator. Jag har en P4 3.0Ghz, 1gig ram o radeon 9800 pro 256, kan knappt lira med allt på medium så.. Call Of Duty gillar jag faktiskt inte, multiplayer är inte så kul, men single player delen är grym. Kan jag med mitt gf3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Helklart Far Cry. Precis som GTA3 freak, kan jag lira FC med mitt GeForce 3. Kan faktist köra med allt på High om jag sätter Lights och Shadows på Low. Redigerad 1 september, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Call of duty lätt! Skit grymt! Specielt på stalingradbanan när artilleri skotten kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 "Gizmo04", blir jobbigt med två gizmos @ forumet japp.. Call Of Duty lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 köp far cry.. det är en spelupplevelse som du sällan glömmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Vill du ha en lång story köp inte CoD, det spelet är väldigt kort och HAR knappt någon story, den har typ 3-4 skitkorta storys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Enligt mig är Call of Duty bättre än Far Cry (även om Far Cry är otroligt bra) Så, köp hellre CoD än FC, det är min åsikt. Men egentligen borde man inte jämnföra de båda, då de är så pass olika, så köp båda istället. Det vore synd om du hade tvingats välja endast ett av dessa höjdarspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Köp inte Far Cry om du inte gillar monster + att de inte är speciellt kul, jag har spelet och de är absolut inte roligt. CoD däremot de är ett kul spel, har klarat ut single player delen 5 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Om du vill lira Far Cry med allt på fullt så behöver du en monsterdator. Jag har en P4 3.0Ghz, 1gig ram o radeon 9800 pro 256, kan knappt lira med allt på medium så.. Call Of Duty gillar jag faktiskt inte, multiplayer är inte så kul, men single player delen är grym. Du har en ruskigt konstig dator isf.. Jag kunde lira FC på högsta med min 933mhz 256ram.. OT: Köp farcry.. CoD är gammalt och man kan lika gärna köra MOHAA isf.. MYCKET längre och i samma klass tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Tack för alla svar jag fick. Jag bestämde mig för att köpa Far cry men när jag väl var i affären så stod det att det krävdes en hel del av min dator och då blev jag osäker. 1ghz vet jag inte om jag har men det funkar kanske en då. 512 ram har jag. I alla fall så får jag kanske köpa COD och far cry om min dator klarar far cry. CS vet jag inte vad det är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 CS - Counter strike, ett av spelvärldens största spel! Inge bra spel enligt mig men alla har ju sina åsikter. Far cry borde nog funka på din om den funkade på stellans 933mhz:are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts