Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 man ska ha 100 deals Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Passa er för att spara på glassfabriken bara!!!!!! Då kan spelet hänga sig.. Vadå?Hur gjorde du sen då...om du vet om det som måste du ha testat det...???Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Jag gjorde 53st på rad men inget händer typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 JAg vet hur man ska göra för jag klara det för 5minuter sen. Jag gjorde så här: Jag delade ut 103 glassar sen åkte jag till glassfabriken och så ställde jag glassbilen utanför och hoppade ut ur glassbilen och så stod det Icecream factory acces complite eller nåt sånt. Man tjänar 3000 om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Åhh va segt 100 "glassar" (för de är inte glassar man de delar ut de droger) kommer ju att ta hela dagen.. Tråkigare än ett båtuppdrag ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 man ska dela ut 50 glassar på samma gång ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Jag dealade med 106 st. idag. Utan tvekan de tråkigaste jag gjort i VC. Ett tips är ju att åka till hamnen.. där går de iaf liiite snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts