Tony Montana Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Vad jag har hört så ska man "delivera" 50 glassar för att äga glassfabriken, stämmer det eller är det bara falska rykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 ok, vad ska man göra för att äga den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 vet faktiskt inte.... är inte glassfabriken ett sånt ställe som man bara har utan att få in några pengar?? eller så har jag fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag har ingen anning faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Du måste köpa den först o sen kan du dela ut glassar, när du gjort det får du pengar därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 (redigerad) Ja ,jag vet att jag måste köpa den för att dela ut glassar ,men frågan är hur många glassar...för jag låg på ungefär 20 st men ingenting hände när jag var klar. Redigerad 16 november, 2002 av Tony Montana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 50st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Bra, då vet jag det, tack VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Passa er för att spara på glassfabriken bara!!!!!! Då kan spelet hänga sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Nehe det gör det aldrig för mig... kanske e ditt spel som e konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 få 100 deals så börjar du få pengar vid glass fabriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 det är 50. jag gjorde det precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Ska man dela ut 50 på en och samma mission, eller kan man ta 10 x 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Var ligger den rosa uppdrags ringen I glassfambriken? (Jag äger det, men inga uppdrag!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Du ska bara gå in i Glassbilen.Se Glassbilen som en rosa ring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Glassbilen står ej där! (jag är mitt inne i porrfilms uppdragen, har det med det att göra??) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Säkert, sen finns inte bilen där ibland ,då måste du gå en 10-15 meter ifrån Glassfabriken för att sedan komma tillbaka, då finns den säkerligen där. Redigerad 17 november, 2002 av Tony Montana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 så fort jag spränger glass-bilen kommer det en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Ska man dela ut 50 på en och samma mission, eller kan man ta 10 x 5? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts