LoneWolF Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag skulle bli mycket glad om någon kunde hjälpa mig med mitt lilla problem Det är så att jag inte kan få Black and White (svensk version) att fungera något vidare värst och det är ju synd. När jag först startar upp spelet så fungerar allting utmärkt, men när jag avslutat det och sedan startar igen, för man kan ju inte spela hela tiden, så får jag ett elakt felmeddelande. runblack.exe avslutas och det har någonting med aclayers.dll att göra. Så jag laddade hem senaste patchen som fanns på BWs sida, v.1.1, men inte hjälpte det. Jag läste lite på forum och kom fram till att det här spelet inte gillar xp men att vissa får det att fungera. Jag hittade en annan patch (inte officiell, fanns inte på bw´s sida?) nämligen 1.3. Nu klagar spelet på att p5dll.dll inte finns, så jag laddade hem och lade den i windows/system. Jippie! Jag får upp den svarta rutan som kommer innan spelet startats men STOPP! Där slutar det, utan felmeddelanden eller någonting som kan hjälpa mig alls... Jag är mycket tacksam om någon kan hjälpa mig och jag är öppen för förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 om du högerklickar på typ runblack.exe eller vad den heter i black and white mappen och tar egenskaper sen letar du upp Kör som: och tar windows 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag har testat alla olika lägen, ingen av dem fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) detta var ju riktigt skummt ? Redigerad 1 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) detta var ju riktigt skummt ? *gone* Redigerad 1 september, 2004 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag har fått det att fungera nu. Det var safedisk som jävlades, alla förlorar på kopieringsskydd. En nocd-patch hjälpte mig att bli kvitt macrovisions skit och spelet fungerar utmärkt. Jag vill också tillägga att spelet var piratkopierat, jag använde min orginalcd och cdkey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 hmm instalera om??? kanske funka för mig när jag hade gta 3 sen blev det fell unhandled ecpt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 jag kunde inte spela det förut men jag installerade 1.20 så funkade det sen... just nu spelar jag det som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts