Jump to content

Film

Blues
 Share

Recommended Posts

Hmm... Det är nog en krock mellan två codecs som antagligen inte "gillar" varandra. För att ta bort den kan du söka efter filen divxaf.ax och sedan ta bort den när du har hittat den... det är nog det som gör så att Movie Maker stängs av så fort man gör en action...

om jag tar bort den blir det inte fel med nåt annat då?...isåfall kommer min bror döda mig :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om jag tar bort den blir det inte fel med nåt annat då?...isåfall kommer min bror döda mig :ph34r:

Nej, det blir inget fel med något annat... men om du är rädd för att bli dödad så kan du alltid göra en backup... divxaf.ax är en fil som sätter DivX först framför alla andra codecs och det vill vi ju inte att det ska hända...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska också göra en film, men jag har ett problem: min kamera är en "vanlig", alltså inte en digitalvideo. Hur för man in det i datorn? Ska skaffa mig en ny PC. Räcker det att skaffa sig en grafikkort med TV-out?

Det går antagligen inte. Om det inte finns någon USB- eller någon annan port som kan föras in i datorn... :ph34r: Annars kan du alltid skaffa en scanner...:">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor