Blues Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Vilket program använder man för att lägga till text och sånt i filmer? (Jag har windows movie maker 2 men när jag försöker lägga till text så stängs det av :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Kan nån vara snäll och svara jag har lite bråtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 WMM2 funkar mkt bra, kan du precisera lite exakt när det stängs av när du försöker lägga in text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag går in dit där man skrivar text...när jag skrivar första bokstaven så *POFF* stängs det när Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Hmm... Det är nog en krock mellan två codecs som antagligen inte "gillar" varandra. För att ta bort den kan du söka efter filen divxaf.ax och sedan ta bort den när du har hittat den... det är nog det som gör så att Movie Maker stängs av så fort man gör en action... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Hmm... Det är nog en krock mellan två codecs som antagligen inte "gillar" varandra. För att ta bort den kan du söka efter filen divxaf.ax och sedan ta bort den när du har hittat den... det är nog det som gör så att Movie Maker stängs av så fort man gör en action... om jag tar bort den blir det inte fel med nåt annat då?...isåfall kommer min bror döda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 om jag tar bort den blir det inte fel med nåt annat då?...isåfall kommer min bror döda mig Nej, det blir inget fel med något annat... men om du är rädd för att bli dödad så kan du alltid göra en backup... divxaf.ax är en fil som sätter DivX först framför alla andra codecs och det vill vi ju inte att det ska hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nej, det blir inget fel med något annat... men om du är rädd för att bli dödad så kan du alltid göra en backup... divxaf.ax är en fil som sätter DivX först framför alla andra codecs och det vill vi ju inte att det ska hända... Tack...vänta er en VC stunt film av mig om ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Ska också göra en film, men jag har ett problem: min kamera är en "vanlig", alltså inte en digitalvideo. Hur för man in det i datorn? Ska skaffa mig en ny PC. Räcker det att skaffa sig en grafikkort med TV-out? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Ska också göra en film, men jag har ett problem: min kamera är en "vanlig", alltså inte en digitalvideo. Hur för man in det i datorn? Ska skaffa mig en ny PC. Räcker det att skaffa sig en grafikkort med TV-out? Det går antagligen inte. Om det inte finns någon USB- eller någon annan port som kan föras in i datorn... Annars kan du alltid skaffa en scanner...:"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Scanner? FÖR VIDEOFILM ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Scanner? FÖR VIDEOFILM ? Jaha, oj, tänkte på stillbild... finns ju digitala stillbildskameror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Hur gör jag för att få över videofilm till datorn? Från en vanlig TV-kamera. Har hör att det ska gå i skolan, med hjälp av nån sorts grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Vad är det för modell på kameran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Redigerad 1 september, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 testa vegas video 4 om du har nåt bra komprimerings-program! för i vegas blir filmerna flera gigabyte stora men annars är det programet riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Har Vegas 4 och vill ha text o ändå se videobilden samtidigt men vet ej hur man gör! för d går väl att se bilden o samtidigt ha text? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Hur gör jag för att få över videofilm till datorn? Från en vanlig TV-kamera. Har hör att det ska gå i skolan, med hjälp av nån sorts grafikkort. Video-in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Video-in... De va väl det jag sa från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 De va väl det jag sa från början. Hmm, sa du verkligen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts