VickeX Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Hejsan. jag har bestält gta dobble-pack till xbox och jag undrar om man på någont sätt lägga in mods dit ? Man kan ju iaf lägga in sin egen musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Räkna inte med det. Det är alldeles för omständigt att modda till XBox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Det kanske går om man bränner om skivan( med modarna på) och har chippat xboxen! Redigerad 31 augusti, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Lösningen skulle vara om man lägger in sitt GTA på sitt chippade xbox och lägger in filer där, men jag vet inte hur det ser ut på xboxet, alltså det som man för över från skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Det lär ju gå. Man kan ju göra rätt avancerade grejer på Action Replay, med moonjumps o sånt. Då kan man kanske spara en bil på hårddisken, och sen ha nån actionreplaykod som säger åt spelet att visa ferarri F50 (eller va du nu har laddat ner för skit) istället för exempelvis stinger. Men frågan är: vem Moddar till XB? Och hur går ut på nätet för att surfa och ladda ner schabraket? Finns ju snack om att GC ska bli moddbart då den där SDkortläsaren kommer. Då ska man bara sätta in SDkortet i en adapter till datorn, tanka ner en bil eller ett vapen och tillhörande programkod, och sen koppla in den i GC. PS2 har hårddisk, men man kan inte surfa. Kanske man kan använda en USB-stick för att föra över från PC till PS2. Men PS2 är svårprogrammerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 jag har prövat detta och kan säga att det funkar inte...... spelet crashar under laddningen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts