Nark Buddy Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag har en Nokia N-Gage(klaga inte). Jag köpte den för att den var billig med comviq kontant. +! att det är inbyggd mp3 spelare! Men då måste man ha ett minneskort först. Vilket jag inte har. Bor i Borås och dom har nga minneskort till mobiler på varken onoff, elgiganten eller netonnet! Hitta i en annan butik för ca 900kr(as dyrt)(128MB). Ska endast ha 128MB, inget annat. Men observera att det var tillverkat av nokia(då vorde det vara dyrare). Nu tror alla att det är jätte lätt att hitta men... Det är inte samma som man har till digitalkameror eller handdatorer. Inte "Secure Digital", "smart media" eller "multi mediacard". Jag tror det heter DTS.. Någon som kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 testan o kört pricerunner.com? Annars kanske dustin.se har det... Eller så får du betala 900.-.... Jag fick betala 600.- för ett 128mb SanDisc Memory stick... så de kostar mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag har kollat i dustin tidningar. Har du en n-gage? Ser att det finns "San MemoryStick PRO DUO 128MB" för 359kr(i dustin). Fungerar det med den sortens kort då? Säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 nej, det är för digitalkameror. Vad jag menar med det är att minneskort kostar mkt, och kan kosta 900spänn om inte internetbutik... Dom drar nytta av sällsyntheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Du ska ha ett minneskort som heter MMC, MultiMediaCard Här hittar du just den typen med 128MB minne 128MB Här hittar du just den typen med 256MB minne 256MB Har du mer frågor, fråga på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts