empa Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 när jag spelar sen sparar jag. sen när jag ska jag lada savegamen så ladar den helt sen kommer det där ljudet dutt typ sen stängs det unhandlet excpit.. ¨åt sånt jag har instalerat det i dag den 31 au..... snäla vetigt svar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 snäla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 men halå????? snäla svara f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Men ingen kanske kan svaret! Och sluta bumpa din jävla tråd. Läs reglerna och invänta svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag föreslår att du installerar om igen. Om det fortfarande krånglar kanske du skulle patcha det. Det kanske beror på ditt operativsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 om du har laddat ner det så brukar inte cracken funka så då måste du använda en annan....hoppas man inte blir bannad eller nåt nu för han frågade ju bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Har för mig att patch 1.1 hjälper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 jag har inte ladat ner det försökte men fatar inte sånt ps du klagad på ett barn så jag låvar jag har inte warez om det e det ni säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Du kanske har moddat? det medelande du får menas att filen i save är incurrupt så du måste ladda ner 1.1 här på sajten. eller sök via altavista mvh Hans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 7 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 det funkar nu!! behövdes instalera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 det funkar nu!! behövdes instalera om Prova alltid det innan du börjar spamma på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 lär dig vadd man gör på ett forum man frågar saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts