United Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Kommer det bli skotthål när man sjuter på en vägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 nobody knows.. the truth is out there Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Man får hoppas...vore verkligen ett plus ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 the truth is out there Hmm, är det inte därför han frågar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 det har inte kommit någon information om det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Det skulle vara en trevlig liten detalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 mm:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 men lite lalligt om det inte stannar kvar hela tiden.....hmm troligtvis så gör de inte det om det ens blir;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag tror att dom vill ha med allt som fanns i Driver 3, alltså lär det i alla fall bli skotthål i bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag tror att dom vill ha med allt som fanns i Driver 3 Då vill inte jag ha spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Då vill inte jag ha spelet Varför inte det nu då? De hade bättre skademodell, skotthål och så exploderade bilarna inte bara för att dom landade upp och ner!!! Jag snackar inte om skitlite hälsa, instabil bildhastighet o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Spelet är inte släppt, än mindre har du nog spelat det. Vad vet vi om skademodellen? Inte mycket. Men om spelet blir som Driv3r har dem gått ett steg för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Ja, eller ett steg för kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Ja, eller ett steg för kort... Presis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Spelet är inte släppt, än mindre har du nog spelat det. Vad vet vi om skademodellen? Inte mycket. Men om spelet blir som Driv3r har dem gått ett steg för långt. Han snackar om skademodellen på Driv3r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Spelet är inte släppt, än mindre har du nog spelat det. Vad vet vi om skademodellen? Inte mycket. Men om spelet blir som Driv3r har dem gått ett steg för långt. Ett steg för långt? Tycker du att skadorna är för extrema i D3? Jag tycker att GTA bör ha allt bra som D3 har. Det jag kommer att säga nu är säkert kontroversiellt, men jag hoppas att det kommer att finnas ett manuellt siktsystem som i D3 (fast mindre segt såklart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts