Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Man borde bara kunna posta ett inlägg och sen så måste man vänta tills någon svarat innan man kan skriva nytt.. Då slipper man bumpning iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Låter smart. Men IPB stödjer inte den funktionen för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Synd.. Hoppas på det i framtiden, även fast det skulle behövas nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Ja det är väldigt bra med den regeln, fast det kan vara väldigt jobbigt om nån inte har postat och man vill göra en update eller nåt. Men det händer väl inte så ofta här eftersom vi inte gör olika gtaprojekt och så. Kanske kunde man sänka flood control då också? Men aja det stöds ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Det låter som en riktigt bra funktion, hoppas att den dyker upp till IPB. fast det kan vara väldigt jobbigt om nån inte har postat och man vill göra en update eller nåt Det är då denna är bra--> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Låter inte bra alls. Om jag startar en Topic och ber om hjälp och ej får nåt svar måste jag ju starta en ny... Onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Låter inte bra alls. Om jag startar en Topic och ber om hjälp och ej får nåt svar måste jag ju starta en ny... Onödigt. Men det är juh just det som man förebygger, en massa bumpning och om ingen svarar så kanske ingen kan svaret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Det låter som en riktigt bra funktion, hoppas att den dyker upp till IPB. Det är då denna är bra--> Fast då hamnar inte tråden överst i forumet och ligger den långt ner kommer ingen märka att man uppdaterat sitt inlägg. Det är ingen dum idé men den har för många nackdelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Så det är ok att bumpa trådar här? Man kanske inte skulle låsa det helt att man inte kan lägga 2 inlägg efter varandra, en spärr som gjorde att man inte kunde posta ett till efter det andra inom en viss tidsperiod skulle vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Det låter som en riktigt bra funktion, hoppas att den dyker upp till IPB. Det är då denna är bra--> Jo men det passar inte så bra om vi nu snackar sweclockers och man håller på med ett projekt. Man vill kanske ha en post för varje steg om du fattar vad jag menar? Jag har upptäckt editknappen under mina snart 2 år som medlem men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts