darkjak Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag tycker att GBA-versionen av GTA ska få en egenkategori. I alla fall ska ni skriva allt ni vill om GBA-versionen av GTA här. Jag tror att hoppas att den blir bra. 2D eller 3D? Nytt spel eller konvertering av gammal? Själv hoppas jag på ett nytt spel i 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Knappast troligt. Blir nog liknande GTA 2 i grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Med tanke på att det inte kommit någon info är det nog en konvertering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 viste inte ens at den ska komma men dom kan inte göra så bra på gba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Med tanke på att det inte kommit någon info är det nog en konvertering. nja, jag tror och hoppas på ett nytt spel som liknar 2:an men med vissa nya inslag, av vad vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Läste någonstans att det kommer bli fejkat 3d, d.v.s inga modeller uppbyggda på vertices/polygoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 viste inte ens at den ska komma men dom kan inte göra så bra på gba Alla deras GTA-spel är OK, och Max Payne också. Men sen är kvaliten rätt halvdan i alla andra spel. Max Payne till GBA är rätt så bra (7/10 i Superplay, på grund av att spelet är för kort). GBA-versionen av GTA kan bli riktigt bra. Med det nya 3D-utvecklingskitet kan man göra ganska bra 3D-spel till GBA. Top Gear rally är i 3D och anses vara ett av dom bästa racingspelen till GBA. Duke nukem ska vara riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Det vore faktiskt kul om det var en nyversion av GTA2, men uppdaterad grafik och nya saker. Hoppas bara att man kan simma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Uppdaterad grafik är osannolikt, eftersom att GBA är sämre än PSOne rent grafikmässigt. Men nya grejer är fullt möjligt. Jag hoppas på ett 3D-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jag sa uppdaterad, inte förbättrad. Snyggare vapenikoner och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Om det ska bli så tkr ja de ska va som ps1. Kolla bara på dom andra skjutspelen på gba, läskigt fula! Om inte som gta 2 på ps1 så ska de va som 'Golden sun', fast vem vet... Tror iaf att det skulle bli bäst som gta 2 på ps1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Håller i stort sett med. Men det kan bli OK i 3D. HAr nån mer info om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Jahapps nu har gtagaming fått in lite bilder. www.gtagaming.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Så, topdown view... spelet ser väll ok ut, lite mörka screenshots bara... Blir väll o köpa... kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Jag såg för nåt år sedan en tysk version av gta 3 till gba i dålig 3d! Det var typ nåt fan då som hadde gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jag såg för nåt år sedan en tysk version av gta 3 till gba i dålig 3d! Det var typ nåt fan då som hadde gjort den. Var finns den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts