tojo909 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Nån som vet nåt bra bilspel till PC likt Gran Turismo? Ej Need 4 speed.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Finns ju en hel drös bilspel till PC... Colin McRae Rally [iNSERT VERSION HERE] ToCA Race Driver 1/2 F1 [iNSERT YEAR HERE] Dom jag kommer på just nu iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Njaeee.... Nått som är så likt Gran Turismo som möjligt.. GT finns ju inte till PC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 sa nån mitt namn? skämt o sido... Colin Mcray (staving?) rally STCC2 need for speed serien Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 sa nån mitt namn? skämt o sido... Colin Mcray (staving?) rally STCC2 need for speed serien Han sa PC, du heter 'P-C' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Tomato [Tomejto] tomato [Tomaatow] hihi . Annars finns ju MM och MM2 om man kör Checkpoint race och sånt (folk kommer klaga men men) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Han sa PC, du heter 'P-C' samma sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nu förstår jag äntligen vad dom äldre medlemarna mena med att dom nya förstör!! Vad fan, jag ställde en enkel fråga om bilspel till PC (personal Computer) och inte om nåt jävla namn som P-C!! Fan vad larv!!! Lägg ner P-C!!! ? Är det så j*vla svårt att svara på en så enkel fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Nu förstår jag äntligen vad dom äldre medlemarna mena med att dom nya förstör!! Vad fan, jag ställde en enkel fråga om bilspel till PC (personal Computer) och inte om nåt jävla namn som P-C!! Fan vad larv!!! Lägg ner P-C!!! ? Är det så j*vla svårt att svara på en så enkel fråga??? hahahahhaaah stämm mig! förresten svara jag ju på den där !#"¤!"¤!" frågan!! Redigerad 1 september, 2004 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 hahahahhaaah stämm mig! förresten svara jag ju på den där !#"¤!"¤!" frågan!! ***** **** *******! okej din jävla fitta jag börjar bli trött på dig.. är det så jävla svårt att vara normal? oj jag glömde bort du lider av psykisk störning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 okej din jävla fitta jag börjar bli trött på dig.. är det så jävla svårt att vara normal? oj jag glömde bort du lider av psykisk störning krax du har ABSOLUT INGENTING att göra me detta jag lider av psykisk störning? känner du mig?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 tojo909: du behöver inte bli så sur för att någon skämtar lite, dessutom svarade ju P-C på din fråga. Krax: du är extremt nära att få en varning, skärpning! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts