Venemous Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Var har ni gjort av den där kartan där man kunde se var alla helikoptrar var nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Här har du den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Har det någonsin hänt att den lilla helikoptern (VCN typ) har blivigt helt cp för nån!! Det händer i bland för mig att den inte går att styra och bara dampar runt skit snabbt så fort man sätter sig i den och det e jätte svårt att hoppa ur innan den dampat sig så mycket att den exploderar! Hel knasigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Har det någonsin hänt att den lilla helikoptern (VCN typ) har blivigt helt cp för nån!! Det händer i bland för mig att den inte går att styra och bara dampar runt skit snabbt så fort man sätter sig i den och det e jätte svårt att hoppa ur innan den dampat sig så mycket att den exploderar! Hel knasigt! om du har fusket "Comeflywithme" på så är det så med alla helikoptrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 om du har fusket "Comeflywithme" på så är det så med alla helikoptrar Du har nog rätt!!! Skriv bara "comeflywithme" igen för att få bort fusket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 oavsett använt fusk eller ej så är vcn maverick den svåraste helikoptern att manövrera... bortsett från den pyttelilla RC vid flygplatsen förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dred Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Jag upptäckte att både helikoptrarna och flygplanen blev mycket enklare att hantera när jag pluggade in min joystick. Ett tips är att skaffa en sån, för att sitta och försöka styra med tangentbordet är ju hopplöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Jag upptäckte att både helikoptrarna och flygplanen blev mycket enklare att hantera när jag pluggade in min joystick. Ett tips är att skaffa en sån, för att sitta och försöka styra med tangentbordet är ju hopplöst... nänä, tangentbordet är ju skitenkelt! W, S upp o ner A, D luta v/h Q, 4 snurra vänster E, 6 snurra höger 8 luta framåt 2 luta bakåt W åka framåt 2 åka uppåt A, D vänster / höger. Och om man vill tvärnita så är S totalstopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 alla tycker olika. själ har jag joy stick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts