blink182 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 jag är i nöd av en ny billig mobil under 1000 kronaor men ändå rätt grym,, (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Rätt grym, beror på vad du menar med rätt grym.. Spontant så låter det svårt att få en bra mobil under 1000:-, men kolla på Pricerunner eller något så kan du jämföra och kolla vad mobiler kostar.. edit: finns säkert bättre sidor än Pricerunner, men det är den ända jag kan Redigerad 30 augusti, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Katshing är billigast. Köpte en SE T630 där för en månad sen och man kan lita på dem tips: SE T230 952 kr, Nokia 3510i 1100 kr, Redigerad 30 augusti, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 På teknikmagasinet kan man köpa en 3510i för 500kr med Comviq Kontant(dock opratörslåst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 på blocket.se har dom endel billiga telefoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) om man köper en ny telefon med comviq kontant som är bunden till comviq i 12 månader... det borde väl inte vara några problem att använda det comviq kontantkortet jag redan har? alltså, telefonen är väl inte bunden till ett speciellt kort utan bara till operatören? dum fråga, men vill vara helt säker... funderar starkt på en 3510i från teknikmagasinet.. Redigerad 31 augusti, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Om du köper en telefon som är bunden till tex comviq så kan du trycka in vilket comviq-kort som helst. Comviq - Comviq Vodafone - Vodafone Telia - Telia & Halebop Halebop - Halebop & Telia Dock skulle jag inte satsa på en 3510i, väldigt obekväm.. Trist.. T230 skulle vara ett trevligare val. Du hittar billiga telefoner på: Pricerunner Blocket Tradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) obekväm? trist? min gamla 3310'a sjunger på sista versen och 3510i verkar uppfylla mina krav.. dvs. billig, färgskärm, polyfoniska signaler och lång standby... ungefär det jag kräver.. är inte ute efter nån superdupertelefon med hyperavancerade funktioner man ändå bara använder den första timmen.. sen så har jag teknikmagasinet här i byn oxå så jag slipper beställa o krångla.. edit: var o skulle köpa en men dom hade inga.. kommer på fredag.. hatar att behöva vänta på saker man vill köpa Redigerad 31 augusti, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 obekväm? trist? min gamla 3310'a sjunger på sista versen och 3510i verkar uppfylla mina krav.. dvs. billig, färgskärm, polyfoniska signaler och lång standby... ungefär det jag kräver.. är inte ute efter nån superdupertelefon med hyperavancerade funktioner man ändå bara använder den första timmen.. sen så har jag teknikmagasinet här i byn oxå så jag slipper beställa o krångla.. edit: var o skulle köpa en men dom hade inga.. kommer på fredag.. hatar att behöva vänta på saker man vill köpa [TIPS] Enligt uppgift ska den finnas för samma pris på SIBA [/TIPS] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 [TIPS] Enligt uppgift ska den finnas för samma pris på SIBA [/TIPS] det gjorde den visst.. synd att man inte visste det i förmiddags då hade jag haft en nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts