Jump to content

Undrar vilken online äffar som har billigast mobil

blink182
 Share

Recommended Posts

Rätt grym, beror på vad du menar med rätt grym..

Spontant så låter det svårt att få en bra mobil under 1000:-, men kolla på Pricerunner eller något så kan du jämföra och kolla vad mobiler kostar..

edit: finns säkert bättre sidor än Pricerunner, men det är den ända jag kan :P

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om man köper en ny telefon med comviq kontant som är bunden till comviq i 12 månader... det borde väl inte vara några problem att använda det comviq kontantkortet jag redan har? alltså, telefonen är väl inte bunden till ett speciellt kort utan bara till operatören? dum fråga, men vill vara helt säker...

funderar starkt på en 3510i från teknikmagasinet..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du köper en telefon som är bunden till tex comviq så kan du trycka in vilket comviq-kort som helst.

Comviq - Comviq

Vodafone - Vodafone

Telia - Telia & Halebop

Halebop - Halebop & Telia

Dock skulle jag inte satsa på en 3510i, väldigt obekväm.. Trist.. T230 skulle vara ett trevligare val. Du hittar billiga telefoner på:

Pricerunner

Blocket

Tradera

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

obekväm? trist? min gamla 3310'a sjunger på sista versen och 3510i verkar uppfylla mina krav.. dvs. billig, färgskärm, polyfoniska signaler och lång standby... ungefär det jag kräver.. är inte ute efter nån superdupertelefon med hyperavancerade funktioner man ändå bara använder den första timmen..

sen så har jag teknikmagasinet här i byn oxå så jag slipper beställa o krångla..

edit: var o skulle köpa en men dom hade inga.. kommer på fredag.. hatar att behöva vänta på saker man vill köpa ;P

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

obekväm? trist? min gamla 3310'a sjunger på sista versen och 3510i verkar uppfylla mina krav.. dvs. billig, färgskärm, polyfoniska signaler och lång standby... ungefär det jag kräver.. är inte ute efter nån superdupertelefon med hyperavancerade funktioner man ändå bara använder den första timmen..

sen så har jag teknikmagasinet här i byn oxå så jag slipper beställa o krångla..

edit: var o skulle köpa en men dom hade inga.. kommer på fredag.. hatar att behöva vänta på saker man vill köpa ;P

[TIPS] Enligt uppgift ska den finnas för samma pris på SIBA [/TIPS]

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor