Toidi Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 njae, går lite trögt nu,...hinner inte så mycket iochmed skolan och så.. jo jag vill nog han några dekaler på bilen.. typ nåt sånt men jag är inte så bra på texturer.. kan man ha transparent med i dem så att man bara texurerar på dekalen och inte annat? Grimn du är ju grym på texturer du kan väl hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 du kan göra typ en en fyrkant med en viss textur, t.ex den ja bifogat sen sätter du en viss alpha så allt utom texten blir genomskinligt, är det så du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 jo typ, men hur ska den alphan se ut då svartvit? vitsvart? visa snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) se på bilden, den övre är en alpha, den visar vad som ska vara genomsknligt och inte. det som är vitt syns 100% och svart 0% och så finns ju en massa gråa nyanser mellan dom. alltså ska goodyear bildens alpha se likadan ut Redigerad 13 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 aha tack! gör några förslag på vad jag ska ha för dekaler på bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 good year, NOS, några VC radiostationer kanske kommer inte på så mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 aha tack! gör några förslag på vad jag ska ha för dekaler på bilen! ALPINE, Infinity, MDS o dom som Griimn sa kan du ju ha ? osså kan du komma på lite egna som jag brukar göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jävlit detaljerad formgivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts