Toidi Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) HAr börjat lite smått på en Renault 5 Turbo, riktigt fet bil asså Screen kommer strax....håll ut Bild Redigerad 30 augusti, 2004 av Toidi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Inte för att det spelar så stor roll men det finns en 5a turbo på gtaaction... bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Faan jag började också på en Men men... jag han bara med taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Tjena, släpper nu de första bilderna på min "best" PLanerar att släppa tre olika versioner: 1. Orginal Renaul 5 GT Turbo 2. Rally versionen av ovanstående 3. Stylad version (Super Rice Special!) Alla bilder är i flatshading mode för att jag inte har tagit mig ann normalsen än. Håll till godo, kommentarer och kritik välkommet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) Riktigt snygg faktiskt, genarbetad front... Tillskillnad från mina.. Redigerad 5 september, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 ta bort flatshading? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Nee ni får hålla ut, måste fixa normals först! annars inte lita snyggt. Vad tycker ni annars... om de olika versionerna ? egna önskemål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 ok, ser ganska cool ut hittils, ser mest fram emot megastylade versionen såklart =) glöm inte boomblasters och nos tank bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 täck igen springorna mellan lysen och huven ser bättre ut då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 (redigerad) jag tror inte du ska täcka igen springorna... kommer se perfekt ut så... bajsnajs jobb än så länge Redigerad 6 september, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 täck igen springorna mellan lysen och huven ser bättre ut då Jaja, tadet lugnt ska bara göra klart hela karossen först!! Vill ha tips på vad jag ska slänga på/in i den megastylade versionen..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Jaja, tadet lugnt ska bara göra klart hela karossen först!! Vill ha tips på vad jag ska slänga på/in i den megastylade versionen..! Bodykit, spoiler, nos tank, boom blasters, sponsring(om du vill?), o kanske flames på ?, Feta däck bak o lite mindre feta fram ! kanske kmr med lite fler förslag sen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Inte flames på en street racing bil... Det e ju för raggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Då var det dags för en bild update då... Det går ganska trögt fram eftersom jag går i skolan och har inte mycket tid övers... men men nåt ska det väl bli.. (kom igen och reply:a nu !! vill ha allas kommentarer!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 bild 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 bild 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 grymm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Inte flames på en street racing bil... Det e ju för raggare nått fel på raggare hehe.. skoja raggare aeger er alla ändå så de e lugnt Mja tycker de skulle passat bäst me stripes eller nått i den stilen.. eller nått sök lite på google efter japsare o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 nått fel på raggare hehe.. skoja raggare aeger er alla ändå så de e lugnt Mja tycker de skulle passat bäst me stripes eller nått i den stilen.. eller nått sök lite på google efter japsare o sånt men måste ni börja hacka på det ?det va bara förslag osså väljer han ju själv vad han ska ha o inte !!! så tkr han att det inte skulle passa så behöver han ju inte sätta på det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 men måste ni börja hacka på det ?det va bara förslag osså väljer han ju själv vad han ska ha o inte !!! så tkr han att det inte skulle passa så behöver han ju inte sätta på det ! Okej mamma! ja lovar att aldrig mer försöka mig på ironi inför folk som inte förstår när man skämtar... ja skrev ju trots allt lite seriöst efteråt fattar itne varför du börjar hacka på det? skitsamma nu! nu snackar vi om bilen! Har du gjort nått nytt på modelen Toidi? Typ nått i denne stilen som lack kanske? *bild* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts