AE_Dave Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Hörrö AE, DNF har faktiskt nästan spikat ett releasedatum! George Broussard (mihihi, jag kan stava hans namn ^^ ) har sagt att DNF kommer komma inom våran generation. Alltså, DNF kommer inom 30 år iallafall! Ja, jag hänger nog för mycket på deras forum.. ballt men.... Hehehe, DNF har varit dött jäkla länge, undrar om snubbarna på 3DRealms har gjort klart det men sitter och lanar det vareviga dag i 100 år (wow, vilken story, ska använda i nästa valfria Fördjupningsarbete. (Humor hehe. :"> )) och glömmer bort releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Nejrå, enligt Grodan (George) är dom klara med den tekniska delen. Dom ska köra med den motor de har nu, allt de har kvar är själva innehållet. Och sen så måste de fixa alla föremål i spelet också, de har lovat nästintill obegränsad interaktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Nejrå, enligt Grodan (George) är dom klara med den tekniska delen. Dom ska köra med den motor de har nu, allt de har kvar är själva innehållet. Och sen så måste de fixa alla föremål i spelet också, de har lovat nästintill obegränsad interaktivitet. Woah! "Sist jag var på farmen, rensa jag tarmen och fastna ja me armen me bruden som slog på charmen, kom me ja tar dig på balen, ja tog 'na på ..... utan samvetskval, jag fick en hård jävla smäll i ansiktet o skrek, vare nånting ja sa, sen satt ja me o sket, jag förstår inte va kvinnorna vill, de e som om huve står still så ja tar en öl till! Ja slutar aldrig festa, ja halsar de bästa, nitar de flesta, hänger me de bästa, o ja kan de mesta om du vill testa, norrlandsfiesta kom så fåru testa!" *edit* öööh, jag är typ uttråkad, vet inte varför jag skrev det här är men... nåja.... öh.... hm..eh....ja.... Redigerad 31 augusti, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Woah! "Sist jag var på farmen, rensa jag tarmen och fastna ja me armen me bruden som slog på charmen, kom me ja tar dig på balen, ja tog 'na på ..... utan samvetskval, jag fick en hård jävla smäll i ansiktet o skrek, vare nånting ja sa, sen satt ja me o sket, jag förstår inte va kvinnorna vill, de e som om huve står still så ja tar en öl till! Ja slutar aldrig festa, ja halsar de bästa, nitar de flesta, hänger me de bästa, o ja kan de mesta om du vill testa, norrlandsfiesta kom så fåru testa!" *edit* öööh, jag är typ uttråkad, vet inte varför jag skrev det här är men... nåja.... öh.... hm..eh....ja.... hm ska jag reporta detta inlägg *brottas med mitt inre* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts