DeMoN Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 hur gör man inredning i bilar på zmodeler mitt blir helt konstigt när jag gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Det är rätt svårt att förklara hur man ska göra, det bästa är nog att prova dig fram. Den behöver ju inte vara så himla detaljerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 man tar File>build interior och så bygger den en inredning åt dig, helt perfekt det kan väl inte vara så svårt, tänk smart så funkar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 man tar File>build interior och så bygger den en inredning åt dig, helt perfekt det kan väl inte vara så svårt, tänk smart så funkar det... eeeh visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 man tar File>build interior och så bygger den en inredning åt dig, helt perfekt det kan väl inte vara så svårt, tänk smart så funkar det... Seriösare, tack! jag vill oxå veta hur man gör inredningen. Plzz help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) OK inredningar e oftast svårast mn börja med golvet och dörrens inner sidor och sedan e det bara att tänka och testa mne sätt inte dubbla faces det måste bli LUFT mellan kaross och inredning om någin fattar Man måste ha öga för det Redigerad 1 september, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Ok tac k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts