WhyNot_91 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 ok jag vet inte om man får säga detta men.. JAG KAN INTE LADDA NER DET!!!! jag har kaazza (jag vill inte ha dc++ det är för SVÅRT) och jag prövade att ladda ner det. menmen....... det kommer bara upp kommando tolken i 1 sekund sen stängs det ner! nån som har ett tips om någon sida eller hur jag kan fixa det knas jag redan har. tacksámm för svar /erik :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Nu vet du mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag tänker inte hjälpa dig Strängt förbjudet, gissar på att du kommer få en varning.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Haha, fan va dum i huvudet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Håller med, dummast idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 ok jag vet inte om man får säga detta men.. JAG KAN INTE LADDA NER DET!!!! jag har kaazza (jag vill inte ha dc++ det är för SVÅRT) och jag prövade att ladda ner det. menmen....... det kommer bara upp kommando tolken i 1 sekund sen stängs det ner! nån som har ett tips om någon sida eller hur jag kan fixa det knas jag redan har. tacksámm för svar /erik :'( jo anmäl dig själv på piratbyråns hemsida så får du vice city inom 2 dagar gratis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 jag ska berätta hur du får tag på det ... 1. du går ner till affären. 2. du går till hyllan med spel. 3. du tar ner vice city från hyllan. 4. du går till kassan. 5. du betalar för spelet. så svårt var det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Hahaha! "/erik :'( " Ontopic: Woerto, dempaboy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Har du hört ordet *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Äsch, låt killen vara. Han har ju livat upp min kväll, skrattade oavbrutet i tre minuter... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Warez is the devil! Banna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 WhyNot_91: en varning på dig. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts