Lord_Lime Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 hej jag installerade en uppdatering till gta lc hette typ blankaudio men nu funkar inte ljudet längre varken i vc eller i gtalc va ska jag göra förutom ominstallation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Skribb Aug 11 2004, 00:57 Svenskt uppslagsord punkt punkten punkter subst. tecken för slutet på en mening (.) (bildligt "slut") Engelsk översättning full stop, point Exempel sätta punkt---put a full stop (bring sth. to an end) komma till punkt---come to the point Stående uttryck till punkt o. pricka ("in i minsta detalj")---to the letter, exactly, ("down to the last detail") Testa att ta bort modden, det kanske räcker. Om det inte funkar kan du testa att lägga in den gamla filen igen och sedan ta bort den - och sedan lägga in den igen. Det har faktiskt funkat för mig en gång. Om inte det heller funkar så får du installera om spelet. Se till att sparfilerna inte raderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 det är inte moden det är fel på men jag var idiotisk att lägga in en uppdatering om man vill ha typ inget´ljud...var trött då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts