FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 hum......Soldier of Fortune 1 är ju bra slafsigt..har dock inte spelat 2.....tror det blir Soldier of Fortune 1 fast detta var Demot...lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag spelar SoF2 och det är väldigt, väldigt, väldigt våldsamt Om du gillar våldsamma spel, köpt då SoF2! P.S: Miltiplayen är inte helt fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 jo,jag har hört att det är våldsamt.....men...hum...jag har ju inte en tilräkigt bra dator!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 uj...uj.....vem mer gillar Max Payne här då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag spelar SoF2 och det är väldigt, väldigt, väldigt våldsamt Om du gillar våldsamma spel, köpt då SoF2! P.S: Miltiplayen är inte helt fel Det är väl egentligen inte våldsamt...eller? Det är väl bara så att det är väldigt blodigt. Det finns inget spel som är mer VÅLDSAMT än GTA3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Hedagarden-------> du har el jobbig text synns kanapp vad det står Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag vet...jag har ändrat nu...bara testade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 jag spelar SoF2 ibland och det är väldigt blodigt. Men om man säger våldsamt så vinner nog GTA3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 GTA3 är våldsamt och hitman2 fast det finns inte med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 gta3 är ju det spelet med mest övervåld men sof2 är ånda så grymt blodigt, slafsigt och brutalt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 HEHEH GTA3 är det besta!!! kanske mulle meck det e så mycket blod i det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 men vad tusan... enda blodiga med mulle meck är när man glömmer ta på bromsar eller nåt så bilen åker ner i diket... eller när man störtar... ( Fast så ser man ju heller inget blod...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 VARFÖR FUNKAR INTE DEN RÖDA FÄRGEN NU DÅ?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 HAHHAHAHA JAG SKOJADE JU BARA......!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Vet jag väl! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 Ja men det mäst blodigaste spelet e pippi lång strump i sitt hus när man splasha apan och hästen med köks KNIV!!!! och poliserna med.... LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 vilka har röstat på att max payne är våldsammast?? gubbarna blir ju inte äns blodiga när man skjuter dem! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Våldsammaste spelet till PS2 är iaf Fight Club. tror att dom som har lirat det håller med mig edit: www.fightclubgame.com Redigerad 30 januari, 2005 av Fisken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts