Jump to content

Har ett spel någonsin fått dig att gråta?

Jacker
 Share

Ja, har det?  

74 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ja men då är det riktiga mäniskor inte nån data gjord och då lever man sig lättare in i filmer ...

Det spelar väl ingen roll om det är 3d-modeller eller riktiga skådespelare.

Mafia har en fantastisk story som man blir slukad av. Jag levde mig in i den och lärde känna karaktärerna. :ph34r:

Det blev det lite sorgligt i slutet dels för att det gick som det gick, men också för att ett fantastiskts spel plötsligt tog slut. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ihåg nu när jag var liten och lirade Donkey Kong Country på mitt SNES. Då hade jag kommit till bidrottningen (en boss) och satt och lirade i flera timmar mot henne sen blev det game over. Fyfan så tårarna rann ^_^

Satt nyss och försökte fixa en grej med mitt PES 3 ( btw tack för all hjläp jag fått :ph34r: ) och de gick käpprätt åt h*lvete. Jag grinade inte men blev så jävla skitförbannad på skitspelet. Undra hur många gånger jag har viljat slänga ut sk*tet genom fönstret.

VOTE: null vote, eftersom de inte finns nån j*vligt förbannad tårar (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutet i Mafia fick mig att fälla några tårar. :'(

W0rd...

Inga tårar, men visst man tyckte det verkligen var riktigt sorgligt.

Btw första gången man gick in för att prata om vad man skulle göra med pengar från bankrånet, så låg han helt död där, jag trodde det skulle vara minst 20 pers utspridda i lägenheten och videon skulle ta slut när som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spel har bara fått mig att gråta för att jag varit så förbannad på dom. Till exempel Mafia, på den jävla racet... ;)

Men jag kan erkänna att i mina yngre dagar så grät jag av att se på när min bror spelade Ikari Warrios på NES. :lol: Jag tyckte att det var sorlig musik.

Fast, under den tiden avgudade jag också Mamma Mu... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor