Jump to content

Har ett spel någonsin fått dig att gråta?

Jacker
 Share

Ja, har det?  

74 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som många andra här så kom de väll nån tår i slutet på maffia, mest för att de va ett sånt jävla bra spel och ja ville inte att de skulle ta slut,samma med Gta 3, och en massa andra långa spel med bra story

Sen har jag gråtit av true crime oxå, För att de va så extremt kasst och ja ångrade att ja köpt dt, hehe

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag "grät" när aeris dog.Men det var bara första gången...

jag skrev "grät" för att jag blev förbannad och skrek #&!!#%¤#"#¤%"¤@$€£3...

filmer har man ju lättare att fälla en tår i (ni får kalla mig jättekänslig)

Filmer jag kommer på nu som jag gråtit till:

Armageddon (när bruce willis offrar sig)

pearl harbor (kommer inte ihåg när...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla ni, "Hur f*n kan man grina åt datoranimationer?". Kan ni inte bara begrava er stenhårda yta? Herregud vad är det för fel med att leva sig in i ett spel? Varför spelar man annars? För att det är så kul att inte arbeta i trädgården? Tycker inte det är något fel med att man kan fångas av ett spel, det tyder ju bara på att utvecklaren lyckats.

btw: Mm...tror jag fällde en tår när...ehh...nån i FFVII dog. Kommer ihåg att hon låg i vatten(?), kommer inte på namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla ni, "Hur f*n kan man grina åt datoranimationer?". Kan ni inte bara begrava er stenhårda yta? Herregud vad är det för fel med att leva sig in i ett spel? Varför spelar man annars? För att det är så kul att inte arbeta i trädgården? Tycker inte det är något fel med att man kan fångas av ett spel, det tyder ju bara på att utvecklaren lyckats.

btw: Mm...tror jag fällde en tår när...ehh...nån i FFVII dog. Kommer ihåg att hon låg i vatten(?), kommer inte på namn.

Aeris :/

FFVI måste vara det spel sog jag funnit sorgligast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kalla mig känslo kall men jag känner inget för 3d modeler

ORD!

Vote: Nej, hur kan ett spel på en att gråta?

Vet inte om det beror på att jag inte gråter ofta eller det faktum att få få spel har någon form av inlevelse över huvud taget. De som har kanske inte direkt har nåt "touching moment" i sig heller.

Har inte sett slutet av Mafia, skulle gärna vilja se det. Finns det inte att se någonstans, utan att jag behöver klara det omöjliga spelet... ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag "grät" när aeris dog.Men det var bara första gången...

jag skrev "grät" för att jag blev förbannad och skrek #&!!#%¤#"#¤%"¤@$€£3...

filmer har man ju lättare att fälla en tår i (ni får kalla mig jättekänslig)

Filmer jag kommer på nu som jag gråtit till:

Armageddon (när bruce willis offrar sig)

pearl harbor (kommer inte ihåg när...)

Jag vill inte vara elak eller så men hur kan man äns tycka Armageddon är bra? Det äär oljeborrare som får några dagar på sej att träna sej till astronauter sedan ska dom upp i rymden och spränga en meteorit liksom det finns mer osannolika filmer som är många gånger bättre (kommer inte på nån men ändå)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor