Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ja, i MGS när Sniper Wolf dog... även när Meryl dog Men alla övriga gånger som jag har kört MGS så såg jag till att Meryl överlevde vote: Ja, fällde nån/några tårar Det glömde jag nästan bort. Tycker att det var sorgligt när Wolf dog, men då grät jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Seriöst, loel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ja, jag blev skitledsen när prinsessan i Mario dog... Seriöst, hur kan man grina åt ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Man kan grina åt ett spel precis som man kan grina åt en film. Spelet kan vara lika känslomässigt som en film, GET IT! Fast jag har typ blivit... nedstämd då ja spelade FF och yuna gjorde nån dödsdans som ja ej kom ihåg... Det va rörande :'( EDIT: Vote nej, men nästan... väldigt nästan Redigerad 30 augusti, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Uhm, typ, pixelanimationer som rör sig och blir skjutna. Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Alla är olika känsliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) @xPisc: Wow, ryck. Film är ju hundra gånger mer känslosammare än spel, grinar man åt det har jag väl förståelse. Men bölar man åt ett spel är man nog liiite överkänslig. Redigerad 30 augusti, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag har väl fällt någon tår när jag spelat cm elelr något :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag har väl fällt någon tår när jag spelat cm elelr något :'( Grina åt cm, vad gör dig ledsen där, när du loosar eller? Jag har aldrig gjort det faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Null vote. Mitt svar är nämligen ett Nej - rakt ut bara, inget annat tjafs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Pico, tydligen kan inte du och epix förstå att människor är olika? Du kanske sitter o skrattar när någon dör, medans nån annan börjar gråta? Du kanske sitter o skrattar under ett rörande moment (som yunas 'dödsdans' ) medans andra tycker det är mäktigt och stort så man blir rörd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Pico, tydligen kan inte du och epix förstå att människor är olika? Du kanske sitter o skrattar när någon dör, medans nån annan börjar gråta? Du kanske sitter o skrattar under ett rörande moment (som yunas 'dödsdans' ) medans andra tycker det är mäktigt och stort så man blir rörd? Men det är ju inte ens på riktigt.. Håller med Pico.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Pico, tydligen kan inte du och epix förstå att människor är olika? Du kanske sitter o skrattar när någon dör, medans nån annan börjar gråta? Du kanske sitter o skrattar under ett rörande moment (som yunas 'dödsdans' ) medans andra tycker det är mäktigt och stort så man blir rörd? Öhm, jodå, jag kan förstå att människor är olika men jag kan inte förstå varför man bölar åt ett datorspel då man vet att det inte är på riktigt, ja, jag vet, film är inte heller på riktigt men i alla fall så lurar median en ganska grovt. Om någon dör på riktigt har jag medkänsla, för då gäller det verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Öhm, jodå, jag kan förstå att människor är olika men jag kan inte förstå varför man bölar åt ett datorspel då man vet att det inte är på riktigt, ja, jag vet, film är inte heller på riktigt men i alla fall så lurar median en ganska grovt. Om någon dör på riktigt har jag medkänsla, för då gäller det verkligheten. Precis, med Spel är det inte lika verkligt som med film, men ändå inte på riktigt, jag tror inte jag kan grina åt en film heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag säger inte att jag grinar åt ett spel, utan att jag blev rörd av en scen. Jag kan förstå att vissa människor gråter åt spel, och filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag säger inte att jag grinar åt ett spel, utan att jag blev rörd av en scen. Jag kan förstå att vissa människor gråter åt spel, och filmer... Du försvarar fortfarande det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag kanske inte gråter åt spel, men jag hånar inte folk som gör det. Och eftersom jag är er idol ska ni göra som jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 sw kotor var ett sånt där spel man levde sig in i och tyckte synd om vissa i det som de som bodde underjorden och tvingades leva där, men inget spel kan få mig att gråta inte filmer heller för den delen, bara irl kan få mig att gråta då de är verkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Spel har mer inlevelse än film, har fan aldrig gråtit åt en film (förutom braveheart då, men den kan man ju itne låta bli ) Vote: Ja, fällde ett par tårar Möjlig spoiler. Har gråtit lite smått av många spel som redan är nämnda, men sorgligast var i FFVI när Celes tänker hoppa från klippan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Slutet i Mafia fick mig att fälla några tårar. :'( samma för mig...slutet var sorgligt...inte vad man hade velat precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts