Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Jag menar alltså rent känslomässigt. Vote: Ja, fällde nån/några tårar SPOILER VARNING! Det var i Metal Gear Solid, när Meryl dog. :'( Redigerad 30 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Stor kyss till dig som inte satte spoilervarning på det. SPOILER (markera det som står under ) : Blev faktiskt ledsen när Tommy i Mafia dog. Redigerad 30 augusti, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Slutet i Mafia fick mig att fälla några tårar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Översta alternativet var lite fel.:"> Kan nån mod editera det till "Ja, riktiga floder med tårar"? Redigerad 30 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Samma här. Slutet i Mafia blev för mkt för mig.. :'( Kalla mig för mjukis om ni vill..men... VOTE: Ja, fällde nån/några tårar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 slutet i mafia rubbade verkligen mig det var det bästa slut ja nånisn sätt, och sorgligaste! VOTE: ja, men inga tårar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Liten fråga angående detta: Hur kan ett spel ha fått en att gråta utan att några tårar involverades? Tror jag grät när jag spelade Mysteriet på Greveholm också, det där skelettet var så läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag menar att man vart ledsen inombords. *Off-Topic* HAHA, så du diggade också Greveholm när du var liten? Vart rädd när skelettet hoppa fram i källaren. *Off-Topic* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Nja, nästan. När Sephiroth dödade Aeris var det skitsorgligt. Var ju en av mina favoritkaraktärer. Och hon och Cloud var ju så gulliga tillsammans. Och så började jag gråta en gång när min kanin dog. Det var en rolig kanin, han gnagde på elsladdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ja många gånger, tex i Battlefield 1942 när jag dog gång på gång. Jag grät nästan och slog som fan och svor åt datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag röstade på "Ledsen men inga tårar". Det var slutet i Mafia när sam dog. Men bara första gången jag körde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Ja, i MGS när Sniper Wolf dog... även när Meryl dog Men alla övriga gånger som jag har kört MGS så såg jag till att Meryl överlevde vote: Ja, fällde nån/några tårar Redigerad 30 augusti, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Nångång har jag fått tårar, men av rädsla och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Hmm inte vad jag kommer på på rak hand... Vote: Nej det är ju bara ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Jo.. En gång när "Linda Svensson" dog.. I "The Sims" altså.. Jävlanyagillestugasomhadeöppenspismedenmattaochenmassaväxterruntomkringochjaghadeglömtattköpabrandal armochhadeintesparatpåevigheter.. Redigerad 30 augusti, 2004 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) haha va snackar du om? Greveholm va LUGNT den bästa julkalendern!! Redigerad 30 augusti, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Vote: Ja, fällde nån/några tårar... ...när jag kom till andra banan i GTA3, tyckte det var riktigt pampigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Slutet på Maffja så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 jo, visst var slutet på mafia sorgligt men inte så man började grina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 tyckte mafia slutet var sorgligt men böla åt ett dataspel har jag nog inte gjort... jag har på något konstigt sätt kunnat slå av mina känslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts