Tigern Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Någon som kan skriva en "guide" om hur man fixar ett eget forum på www.invisionpower.com? Det är väldigt komplicerat och jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Någon som är snäll och vänlig? EDIT: stavfel... Redigerad 30 augusti, 2004 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Hmm, det finns ju en guide när du registrerar... är du inte läskunnig, gosse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Hmm, det finns ju en guide när du registrerar... är du inte läskunnig, gosse? hehe, jodå jag kan läsa. Fast jag har inte registrerat mig än så jag borde kanske testa med det... återkommer senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 helvete alltså... hur fan blir man medlem? det borde man ju kunna bli... alla de forum-grejjorna jag har sett där kostar pengar ju... HELP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Du ska ju ha Invision FREE inte Power. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Du ska ju ha Invision FREE inte Power. :"> Tack Goblin! *generad* :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts