Everest Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Vet inte, jag skulle kolla, men glömde, så jag såg bara slutet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Vad hände i dagens avsnitt? Missade p.g.a min mamma. Eric läser Donnas dagbok där hon skriver om en dröm där Eric var Steven Tyler i Aerosmith. Eric bestämmer sig för att tatuera sig och Leo erbjuder att göra det gratis. Fez köper ett par glasögon som man ska se igenom tjejers kläder med. Kelso drömmer och säger "This isnt going to work" medans Jackie hör på. För att få veta vad som inte skulle funka försöker Jackie få Kelso att somna igen, vid ett senare tillfälle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Kan inte TV4 ta sig i arslet och dra hårt? När ska dom sluta med denna aggresiva reprisering? Jag vill gärna se säsong 4(?) innan jag förvandlats till en rynkig pensionär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Missade de första tio minutrarna idag. Men bra, det var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Kan inte TV4 ta sig i arslet och dra hårt? När ska dom sluta med denna aggresiva reprisering? Jag vill gärna se säsong 4(?) innan jag förvandlats till en rynkig pensionär! stämmer j*vligt bra! Hur många gånger har de int kört repriserna på de gamla säsongerna? Jag kan hur många fraser som helst utantill när jag kollar på de gamla avsnitten... och då har jag bara sett på tv, inte på vhs/dvd/nätet.... då betyder det verkligen att man sett sig trött på de gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Dagens avsnitt var bra, men inte bland dom bästa. Gårdagens avsnitt ägde! "But Fez is the only outlander here!" säger Kelso när dom är i Kanada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jag vet inte riktigt om det finns nån skådis som är bäst i that 70's show. Alla är helt enkelt bäst. Håller med om att TV4 borde köra NYA avsnitt nu...det finns väl nya avsnitt som TV4 inte visat? Har ingen koll på säsongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Inte jag heller, är ett ganska nyblivet fan. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jag vet inte riktigt om det finns nån skådis som är bäst i that 70's show. Alla är helt enkelt bäst. Håller med om att TV4 borde köra NYA avsnitt nu...det finns väl nya avsnitt som TV4 inte visat? Har ingen koll på säsongerna. Jo jag är ganska säker på att 4:an har säsong 4 och 5 inköpta. Vet inte varför dom envisas med att visa reprisomgång efter reprisomgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Älskar värkligen That 70's show Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 That '70s Show räddar vardagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Idag stod det i tidningen ett stort START framför That 70s Show så antagligen blir det en ny säsong... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Vad hände idag? Var och köpte nya skor när TV4 sände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Dagens avsnitt var bra, men inte bland dom bästa. Gårdagens avsnitt ägde! "But Fez is the only outlander here!" säger Kelso när dom är i Kanada. Och de köper öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Ja, men jag vill veta vad som hände idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Ja, men jag vill veta vad som hände idag! Det gamla vanliga(J*VLA REPRISER)! Du har säkert sett den där julsagan, med den där elaka gubben som får besök av 3(?) änglar(?). En liten tvist på det. Vad skulle hänt om den första kyssen mellan Eric och Donna aldrig ägt rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 OMG! Det var det första avsnittet jag såg på That '70s Show! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 WEEEII.....!!!!! Idag vet vi vad är på TV 17.05! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 WEEEII.....!!!!! Idag vet vi vad är på TV 17.05! onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jo jag är ganska säker på att 4:an har säsong 4 och 5 inköpta. Vet inte varför dom envisas med att visa reprisomgång efter reprisomgång. nänä, säsong fem börjar med att eric sticker till california och jackie&hyde prassla varandra... såg 1a avsn för länge sen och det andra häromdan, letar nu efter 3e. That 70's shows officiella hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts