Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Nån mer än jag som älskar det? Säsong 1 finns på DVD nu. Kollade efter den på CDON, men dom hadde den ej i lager och Ginza hadde den inte alls. Nån som vet vart man kan köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag älskar That 70's Show! Har för mig att DVDn inte har skäptps än, bara gjorts reklam för. Kolla någon amerikansk filmbutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Ojaaa! Älskar That '70s Show. Har sett alla säsonger 3 gånger nu, inne på fjärde varvet. Säsong 7 skulle börja sändas 8 septemper i U.S.A. tror jag. Undra hur det blir med årtalet, för säsong 6 utspelade sig 1979, då borde ju säsong 8 utspela sig 1980. Om dom inte forsätter på -79 då förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Vart kan man köpa säsong 1 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) That '70s Show är askul, kollade alltid förut.. Redigerad 29 augusti, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 prova på DISCSHOP eller CD-WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 "That 70's show" Tillsammans med "Scrubs" är antagligen dom bästa sitcoms:en som skapats(Iaf på många, många år!)... Älskar båda, men har svårt att välja en favorit. Båda är orginella och nyskapande, mycket svårt att välja. Jag skulle inte kunna välja, ens under pistolhot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Scrubs är roligt det med! Men vad tycker du, och ni andra gör att That 70's Show sticker ut i träsket av sitcoms? Inlagda skratt har den ju, som alla andra... Jag kan inte förklara det själv men den är ju så mycket bättre än alla andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Scrubs är roligt det med! Men vad tycker du, och ni andra gör att That 70's Show sticker ut i träsket av sitcoms? Inlagda skratt har den ju, som alla andra... Jag kan inte förklara det själv men den är ju så mycket bättre än alla andra... För den inte är som alla andra. Det skapas oerhört många sitcom:s, men bara en del går ju hem. Det finns väldigt få serier som tillfört sitcom:en så mycket som That 70's show, eller scrubs med för den delen. Alla andra verkar bygga på samma recept, men att just den här sticker ut beror nog mycket på en fullständigt genial casting. Man kunde inte fått bättre skådisar! Samtidigt har den ju väldigt rutinerade avsnittsförfattare, och är inte lika mycket kliché som det ligger över dom flesta andra sitcoms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jo så är det nog. Skåedespelarna är ju så extrem klockrena, alla är helt perfekta. Alla är verkligen så sköna... ALla andra serier är en tråkig person i en lägenhet som känner nån rolig person och som är kär i en annan person. Tråååkigt.... Någon som kollat upp That 80´s Show? Ska ju vara gjord av samma författare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) that 70's show äger! Hyde är ju klockren varenda gång han slår ner kelso . Han är ju så störd också. - Jackie, if you're gonna eat that much chocolate, you're gonna be.. - Don't you dare say it, you bitch! Synd att tv4 inte körde fortsättningen på det, den nya säsongen där de träffar varandra i kalifornien... kollade på nätet en gång och det var görsköj, synd att det inte är varken kvalitet eller går snabbt att tanka... (Mods: Jag vill inte bli bannad för att jag snackar om sånt här nu) Redigerad 30 augusti, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Lääääängtar tills jag har säsong 1. Jag tror att det som gör '70s Show så underhållande är stilen, sjuttiotal och allt det där. Bäst av alla är temejfan Leo, den före detta (?) hippien. -Where's your boss? -What, the boss here.....? Oh yeah, thats right, i'm the boss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Fez är typ skönast i hela serien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Efter Leo, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Efter Leo, ja. Leo är väl ingen fast karaktär. Han var väl bara med i två säsonger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Såg nån det precis? Sett det avsnittet förut, men det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Det har börjat ni igen ja. Ska se imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Det har börjat ni igen ja. Ska se imorrn.Jag med.. Men vad tycker du, och ni andra gör att That 70's Show sticker ut i träsket av sitcoms? Inlagda skratt har den ju, som alla andra... Jag kan inte förklara det själv men den är ju så mycket bättre än alla andra.. Dels är det karaktärerna, som redan sagts, och så är det stämningen på något sätt.. Gillar scenerna när de visar alla när de sitter i ring där nere i källaren, när de knarkar.. Har någon sett avsnittet där de är tecknade..? Redigerad 30 augusti, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ja det var rätt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Vad hände i dagens avsnitt? Missade p.g.a min mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts