Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) Tyder inte det här på att man kan ha husdjur?! jag tror det rör SA, det är iaf en rockstar hemsida, www.petsovernight.com ursäkta mig om jag har fel. Edit: hmm verkar ju nästan mer röra statyer å sånt.. har inte riktit fattat sidan än hehe Redigerad 29 augusti, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Det var ett företag i GTA3 och där fanns det inte husdjur så jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Den anonseras i radio i GTA3. Det har inte med SA att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 okej såg länken på www.burgershot.com så jag blev lite intresserad, men då hade jag fel , ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Har du inte spelat GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 jo men när kom det, 2000? jag är senil ffs =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Finns i VC också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Det finns väl inte i Vice City! Jag har iallafall aldrig sett eller hört någon reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Finns i VC också Nej, det är en annan reklam i VC, som handlar om PetStuffers, där dom gör uppstoppade djur, och det finns ingen URL till dom vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) do you want a puppy log on to petsovernight.com and we´ll sent you a cute puppy over night. Petaovernight.com delivering little bundles of love in a box directly to your door Redigerad 29 augusti, 2004 av samminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Nej, det är en annan reklam i VC, som handlar om PetStuffers, där dom gör uppstoppade djur, och det finns ingen URL till dom vad jag vet. hehe den reklamen är så ägande, speciellt i slutet när dom säger "and coming soon, grandparents forever" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jaa det är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Har inte Farewell ranch en egen hemsida? The only way to ride into the sunset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts